Gå til innhold

Min F20 LCI 120d xDrive, nå med bilder. Nye setebelter med ///M-søm, side 6. Solgt, hva nå?


 Share

Anbefalte innlegg

veldig mange meninger om akkurat garanti, og ikke minst mange forskjellige svar fra forhandlere. Det beste svaret jeg har hørt at så lenge fjørene er TÜV godkjente og innskrevet i vognkortet opprettholdes garantien. En fjør er jo en slitedel på lik linje med andre slitedeler, så en skulle ikke tro at å bytte til en uorginal del skulle kansellere garantien på noen måte. Men jeg ville hørt med BMW Norge ang. dette (og ikke forhandler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok i dag M Performance-dekaler til skjørtene som går på i helgen antakelig. Sommerhjul kommer på i dag, så da mangler det bare å bestille Rocker panel som skal under skjørtene for litt kontrast. Og ikke minst finner og takspoiler. Burde kunne si meg relativt fornøyd da. Og bilder kommer selvfølgelig etter hvert som delene er på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, papertiger skrev:

veldig mange meninger om akkurat garanti, og ikke minst mange forskjellige svar fra forhandlere. Det beste svaret jeg har hørt at så lenge fjørene er TÜV godkjente og innskrevet i vognkortet opprettholdes garantien. En fjør er jo en slitedel på lik linje med andre slitedeler, så en skulle ikke tro at å bytte til en uorginal del skulle kansellere garantien på noen måte. Men jeg ville hørt med BMW Norge ang. dette (og ikke forhandler).

Takk, får prøve det! :) Det er jo deres tidligere demobil, da kan de være litt ekstra hyggelige. :P

11 timer siden, Clarity skrev:

Bytter du til typegodkjente fjærer er det kun fjærene du ikke vil beholde garantien din på. 

Takk for svar, sjekker med BMW Norge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er M performance-deler bestilt, både rocker panel og finner, samt takspoiler. Så da har jeg det som pr i dag finnes av M Performance til LCI. Montering skjer neste uke. Fikk en veldig hyggelig pris av Stamsaas, så kunne ikke la være. :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør seg skikkelig med M-performance deler! Skille seg fint ut blant alle 1-seriene.

Når du sier finner, mener du diffuser og frontspoiler? Ellers hadde jo M-performance speilkåper vært prikken over i'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HPVL skrev:

Det gjør seg skikkelig med M-performance deler! Skille seg fint ut blant alle 1-seriene.

Når du sier finner, mener du diffuser og frontspoiler? Ellers hadde jo M-performance speilkåper vært prikken over i'en :)

Finner på bakruten, på hver side under hekkspoiler. Jeg gikk for M3-look speilkåper i karbon, de er jo like M performance, men likere M3 sine. Jeg synes de er penere når jeg først skulle bytte. :wink: Frontspoiler er enda ikke tilgjengelig, diffuser kunne jeg nok kjøpt. Men venter med den, da jeg eventuelt vil ha den når det dukker opp M Performance endestusser til eksosen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.4.2016 at 11.22, HPVL skrev:

Det gjør seg skikkelig med M-performance deler! Skille seg fint ut blant alle 1-seriene.

Når du sier finner, mener du diffuser og frontspoiler? Ellers hadde jo M-performance speilkåper vært prikken over i'en :)

For øvrig disse: http://m.ebay.com/itm/BMW-1-Series-F20-F21-M-PERFORMANCE-Rear-Fins-and-Roof-Rear-Spoiler-GENUINE-NEW-/251614677188?nav=SEARCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er desidert den peneste F20'en jeg har sett. Dette kommer fra en som har vært litt over alt og sett på de nye modellene til BMW, og spesielt sett på hva faceliften på F20 har å by på. 

Digger at du setter på M performance detaljer, og legger sjelen inn i F20. 

Når det kommer til Garanti, så kan jeg på forhånd si at det lønner seg å snakke direkte med BMW Norge, og henvise til deres svar på dine garantispørsmål til ditt nærmeste BMW merkeverksted. Har vokst opp med BMW, og er det noe jeg har erfart, så er det at bilene er enten helt feilfrie, eller så er ALT gærent. F30'en jeg har nå er en mandagsbil uten like, med over 50.000 i interkostnader hos Bavaria. 

Holdt hardt om garantien din! Den kan plutselig være veldig relevant, spesielt når du ikke har den... uhellet er som regel alltid uheldig.

Jeg som har garanti er veldig fornøyd, i og med at Bavaria fikser med en gang, og ofte på drop in hvis anledningen byr seg. Kompetente og flinke mekanikere :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...