Gå til innhold

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, fupsaker skrev:

Ja takk, begge deler? :wink: Original 340i kunne jo vært noe, den får du vel i alle fall tilpasset fint, om jeg skjønner riktig?

340i krevde en del sveising for å sitte rett iom. at røret fra bakpotten har en litt annen vinkel enn original eksos har. 

InsidePerformance eksosen passer bra om man har Org fester fra 340/35i eksos. Aftermarket festene er litt alternative vil jeg si. Når det kommer til overgangen, så er det noe man får kjøpt på EBay blant annet. Hvis ikke så er jeg ganske sikker på at InsidePerformance gutta kan selge en som er 100% tilpasset det anlegget du selv har fra før om du spør om de har overgang fra f.eks 20i til deres egen bakpotte i 35i look for F30. Overgangen koster antakeligvis ikke mye, iom at dette er rustfritt stål med klemmer på hver ende av overgangen. 

Jeg synes bakpotten bråker en del på langkjøring, men er veldig bortskjemt på dette med støy... BMW har vært flinke på å isolere slik at man slipper kontinuerlig motorstøy... men i byen og opp mot 80km/t er eksosanlegget ikke plagsomt for meg i alle fall. Med en gang du passerer 110+ så hører du en grom during fra anlegget bak. Litt som å kjøre Porsche egentlig, samme sted lyden kommer fra, og samme "bråket" :) 

mailen til InsidePerformance: info@insideperformance.de

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

340i krevde en del sveising for å sitte rett iom. at røret fra bakpotten har en litt annen vinkel enn original eksos har. 

InsidePerformance eksosen passer bra om man har Org fester fra 340/35i eksos. Aftermarket festene er litt alternative vil jeg si. Når det kommer til overgangen, så er det noe man får kjøpt på EBay blant annet. Hvis ikke så er jeg ganske sikker på at InsidePerformance gutta kan selge en som er 100% tilpasset det anlegget du selv har fra før om du spør om de har overgang fra f.eks 20i til deres egen bakpotte i 35i look for F30. Overgangen koster antakeligvis ikke mye, iom at dette er rustfritt stål med klemmer på hver ende av overgangen. 

Jeg synes bakpotten bråker en del på langkjøring, men er veldig bortskjemt på dette med støy... BMW har vært flinke på å isolere slik at man slipper kontinuerlig motorstøy... men i byen og opp mot 80km/t er eksosanlegget ikke plagsomt for meg i alle fall. Med en gang du passerer 110+ så hører du en grom during fra anlegget bak. Litt som å kjøre Porsche egentlig, samme sted lyden kommer fra, og samme "bråket" :) 

mailen til InsidePerformance: info@insideperformance.de

Tusen takk. Skal ta kontakt med de! Om din passer og du selger til en hyggelig pris, kunne jo det vært et godt alternativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Tusen takk. Skal ta kontakt med de! Om din passer og du selger til en hyggelig pris, kunne jo det vært et godt alternativ. :)

Du kan sikkert spørre de om fester også, m. mindre du vet om et sted der de selger originale BMW 35/40i eksosfester til bakpotte.

bakpotten er av god kvalitet og kostet en del kroner. Du får den Uansett billigere enn hvis du hadde kjøpt den av I.P :P  M. tanke på at jeg har brukt den i ca. 3 uker før jeg byttet til Org. BMW eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som våren titter inn, har jeg endelig fått tatt en titt på Sommerfelgene igjen... jeg skal en kjapp tur til fjells i påsken, så må nok drøye én uke til. Kjipe er at jeg har sett at de ikke er like fine som de en gang var, og det faktum at de virkelig ikke ser bra ut i forhold til vinterfelgene mine :P 

Per nå så har jeg BMW Style 400 18" på sommer. Prosjektet mitt for sommerfelg er:

 Orginale BMW E46 M3 CSL 19" felger. I original dim på 8,5 foran og 9,5 bak, det blir litt dekkstrekk bak, men ikke så alt for galt. Da får man en litt mer fremtredende original "stance" på bilen. Dekkdimmen blir vel 225/35 foran og 255/40 bak.

Må antakeligvis smøre meg med tålmodighet, iom. at dette ikke er felger som vokser på trær 😅

IMG_5969.JPG

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vurderer nå "Eye lids" til lyktene mine. Synes dette ser utrolig bra ut, og gir bilen en bredere og mer aggressiv look. Eneste er at jeg ikke vet om jeg skal velge Carbon eller plast. Dette fordi alle andre deler på bilen som kommer i tillegg (M performance) er matt svart. Litt nysgjerrig på hva samtlige på forumet synes om blanding av piano black og Carbon :) 

har også sort M performance grill på bilen min. 

IMG_6163.PNG

IMG_6164.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men nei. :)

Du står naturligvis fritt frem til å gjøre hva du vil, men personlig synes jeg ikke det var så vellykket. Jeg er heller ikke helt enig i at bilen virker bredere ut med disse, da man fort blir litt lurt av at det er en M4 som er avbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Beklager, men nei. :)

Du står naturligvis fritt frem til å gjøre hva du vil, men personlig synes jeg ikke det var så vellykket. Jeg er heller ikke helt enig i at bilen virker bredere ut med disse, da man fort blir litt lurt av at det er en M4 som er avbildet.

Helt enig dette med M4, men har sett bilder av F30 med dette også. Siden lyktene ikke lenger ser like "lange" ut som de er brede så ser fronten mer aggressiv ut. 

Har skjønt at det er en del som ikke liker disse :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

Hvis jeg skulle hatt eye lids så ville jeg uansett ha lakkert de i bilens farge :) Sorte eye lid spå hvit bil vil ikke være noe poeng i mine øyne... Men enig i at eye lids på F30/31 pre-LCI kan være pent, det lyse feltet øverst på lykta er altfor stort.

Jeg har glacier Silver. Samme som 4 serien mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Tuning eller M-Tronik fra Manhart Performance? De koster flesk, men antar at de også holder mål.

helst boks (som kan tas av og på), da ECU-tuning er noe som dukker opp på diagnose som en rød varseltrekant hos BMW, og sendes direkte til BMW Tyskland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Er det noen som har erfaring med Tuning eller M-Tronik fra Manhart Performance? De koster flesk, men antar at de også holder mål.

helst boks (som kan tas av og på), da ECU-tuning er noe som dukker opp på diagnose som en rød varseltrekant hos BMW, og sendes direkte til BMW Tyskland. 

Leverer de ikke også garanti, på lik linje med ACS? I så fall, koster de det samme kan du jo dra til ACS i Ski, koster vel 25-30k for en slik boks hos de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...