Gå til innhold

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg vil da tro det? :) Godt rykte på seg, er vel omtrent som hustuneren til BMW? :) 

De leverer samme hk som Manhart, men av en eller annen grunn må man opp i 5900 omdreininger for å nå maks effekt, mens OEM er på 4400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

De leverer samme hk som Manhart, men av en eller annen grunn må man opp i 5900 omdreininger for å nå maks effekt, mens OEM er på 4400

Merkelig, ja.. Akkurat det har jeg ikke tenkt på for min nye boks heller..


Ser på E-tronic fra ESS at maks effekt i alle fall ved ECu-flash ligger omtrent i samme område som fra fabrikk, så håper det stemmer for boksene også. :) 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Merkelig, ja.. Akkurat det har jeg ikke tenkt på for min nye boks heller..


Ser på E-tronic fra ESS at maks effekt i alle fall ved ECu-flash ligger omtrent i samme område som fra fabrikk, så håper det stemmer for boksene også. :) 

Mistenker at boksen krever høyere turtall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fupsaker men det kan hende at det krever høyere turtall pga. Effekt. jeg vet i alle fall at 316i og 318i er turtallsbegrenset (software) 

330i krever 5000rpm før du har full effekt. Tipper at effektøkningen gjør at det kreves litt høyere turtall.

IMG_6174.PNG

Mens 330e f.eks krever mellom 5000 og 6500 rpm før det er full effekt :P 

IMG_6175.PNG

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tommy_sn skrev:

ACS - hvor i Ski holder de til? Klarer ikke finne noen nettside til de.

Nei... men ligger på info :D 

https://alle-apningstider.com/0146106/AC_Schnitzer_Norge

Ellers så selges det AC Schnitzer på GS bildeler mener jeg å huske. :) 

IMG_6176.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter ledningsnettet til Spjeldet som 328i, 30i, 35i og 40i eksosen har. Er det noen som har peiling på fra hvor ledningsnettet går fra?

Dvs. hva ledningen er koblet til for at servoen som styrer spjeldet skal kunne få beskjed om trykk på gasspedal + kjøremodus man har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dette er definitivt noe av det sureste jeg har vært "med" på. Innbrudd, og alt stjålet. Til og med solbriller, småpenger, paraply etc.

forsikribgsselskapet har hatt 21 dager på å sende takstmann, og har enda ikke skjedd. Bilen står og står, taper seg i verdi. Utrolig surt. I tillegg virker det ikke som de vil erstatte den ettermonterte NBT'en. Så jeg må krangle med de, men de svarer jo omtrent aldri på Mail... virker som jeg snakker til en vegg.

IMG_6251.JPG

IMG_6253.JPG

IMG_6255.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6261.JPG

IMG_6262.JPG

IMG_6264.JPG

IMG_6266.JPG

Enlight4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gorg skrev:

Som jeg nevnte, ring finansklagenemnda å hør hva de mener om saken.

Hold oss oppdatert :) 

Har gitt dem 2 virkedager til å svare på siste Mail. Så får vi se hva som skjer. I mailen har de tidsfrist på 3 virkedager for å få takstmann til å gjøre jobben. 

Finansklagenemnda blir neste steg... og jeg tror nok dessverre at det kommer til å gå den veien uansett 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...