Gå til innhold

Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg omsider fått laget meg en "show off" tråd, noe som jeg har tenkt på lenge. Bilen er nok langt ifra forumets råeste og tøffeste F10,og kommer heller ikke til oppgradere den så mye heller, med tanke på styling osv. Dette her er en tråd der hvor jeg skal skrive om opplevelser, legge ut bilder, dokumentere vedlikehold/vask osv. :D 

Om bilen:

Bilen er en 2012 modell BMW F10 520D som jeg har eid i litt over et år og 22 000 km. :) Nå har bilen gått 91 000 km.

Utstyr/farge:

Bilen er nok dessverre ikke "godt utstyrt", men har heldigvis det nødvendige.

- Sophistogrå farge

- M-sport pakke

- Navi pro

- Automatgir 

- Varme i ratt (gull verdt)

- Sportseter i dakota oyster skinn

- Elektrisk tilhengerfeste

- Park sensorer foran og bak

Den har sikkert noe mer også, som jeg har glemt å nevne :P 

Planer:

- M5 LCI grill i sort

- Vanlig svart grill (gjort)

- Solfilm 25% bak (gjort) 

Utføre skinnrens med Swissvax produkter. 

Kanskje kjøpe M-sport spoiler for bakluka

- Kanskje kjøpe noen andre sommerfelger etterhvert, helst 351 felgene. 

 Bilder: 

BMW F10 14.jpgBMW F10 12.jpgBMW F10 13.jpgBMW F10 9.jpgBMW F10 16.jpgBMW F10 11.jpgBMW F10 5.jpgBMW F10 15.jpgBMW F10 10.jpg

Bildene er tatt med en Iphone, og er av den grunn ikke så bra :P Nå er ikke jeg så veldig flink til å ta bilder heller :P 

Endret av BimmerFan!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det ! Nå kan jeg med hånda på hjertet si at bilen din er garantert Norges mest gjennomførte og tøffeste F10 :D.

F10 er helt klart en av de peneste bilene BMW har laget :) 

Jeg har sett at det ligger noen par 351 felger på finn, men velger å vente til sommerdekkene er utslitt. Har også lyst på avantgarde M510 som du hadde tidligere, og selvfølgelig de du har nå, men de blir litt for dyre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Tusen takk for det ! Nå kan jeg med hånda på hjertet si at bilen din er garantert Norges mest gjennomførte og tøffeste F10 :D.

F10 er helt klart en av de peneste bilene BMW har laget :) 

Jeg har sett at det ligger noen par 351 felger på finn, men velger å vente til sommerdekkene er utslitt. Har også lyst på avantgarde M510 som du hadde tidligere, og selvfølgelig de du har nå, men de blir litt for dyre :P 

Tusen takk for det :) Trenger egentlig ikke å gjøre noe som helst med disse bilene for at de skal se fine ut, men jeg har hatt min i 5 år derfor ville jeg endre på ting 

Ligger Avantgarde felger 21" på finn for 8000,- som har gått kun en sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at du har fått en tråd om bilen. Men skulle jeg ha byttet til 19" sommerhjul, hadde jeg valgt noe annen enn 351M felgene. Alle andre har jo de, pluss at de er blytunge.

Hadde prøvd å fått fatt i 19" M3/M4 felgene 437M, de vil passe perfekt på F10. 

p1.jpg?ct=5e2790505184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott bil dette her :) Forholdsvis uvanlig med krom lister og M-sport, ikke noe men ser hver dag. Jeg støtter deg på å velge 351 felger, de er originale og passer veldig godt på disse bilene. 

Ellers må jeg bare melde meg på de andre her ang F10 designet. Desidert ett av BMW sine mest vellykkede design. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorg skrev:

Flott F10!

Så fargen hos BMW i Bodø for ikke lenge siden. Nydelig farge! Er vel en individual farge?

Med riktige felger får den et stort løft :)

 

Tusen takk for det, Gorg :D 

Var litt usikker på fargen da jeg kjøpte den, men den har heldigvis vokst på meg :) 

Usikker på om det er en individual farge. Felger må nok til ja, venter muligens på at de nåværende dekka skal bli utslitt :D 

 

1 time siden, E.H.D skrev:

Flott å se at du har fått en tråd om bilen. Men skulle jeg ha byttet til 19" sommerhjul, hadde jeg valgt noe annen enn 351M felgene. Alle andre har jo de, pluss at de er blytunge.

Hadde prøvd å fått fatt i 19" M3/M4 felgene 437M, de vil passe perfekt på F10. 

p1.jpg?ct=5e2790505184

Måtte omsider få en tråd på bilen :) Disse felgene var ikke så dumme de heller nei, vet du om disse kommer i 20" ? 

Bilen din er helt herlig den også, følger med på tråden din, men har sikkert ikke skrevet noe enda :P 

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Veldig flott bil dette her :) Forholdsvis uvanlig med krom lister og M-sport, ikke noe men ser hver dag. Jeg støtter deg på å velge 351 felger, de er originale og passer veldig godt på disse bilene. 

Ellers må jeg bare melde meg på de andre her ang F10 designet. Desidert ett av BMW sine mest vellykkede design. 

Tusen takk for det, Fredrik 90 :) Det er nok ikke så vanlig å se F10 med kromlister og M-sport samtidig, men syns at det ser bra ut for det :D Det skal sies at jeg er litt mer glad i shadowline listene på F10 med M-sport :P 

351 felgene er bare helt herlig. Jeg fikk mye mer lyst på de etter at du fikk de på bilen din :P Bilen din er jo rett og slett råfin med alt det riktige utstyret, fargen og selvsagt motoren :D 

Nå, Gabz skrev:

Flott F10 dette ja :) Følger med her. 

Tusen hjertelig takk for det, Gabz. :D 

Følger med på tråden din også i "skjul" og må si at E39'n din er meget pen :D 

E39 og F10 er i mine øyne BMW's mest vellykkede design noensinne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Gabz skrev:

Åja, så hyggelig, takk for det! Ja, E39 har et fantastisk og tidløst design. Noe F10 også kommer til å ha lenge framover :) 

Helt enig :D Synes fortsatt at BMW E39 etter så mange år er en av de fineste bilene som finnes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Usikker på om det er en individual farge. Felger må nok til ja, venter muligens på at de nåværende dekka skal bli utslitt :D 

 

Måtte omsider få en tråd på bilen :) Disse felgene var ikke så dumme de heller nei, vet du om disse kommer i 20" ? 

Bilen din er helt herlig den også, følger med på tråden din, men har sikkert ikke skrevet noe enda :P 

Det er ikke en Individualfarge, men veldig fin for det. 

De M3/M4 felgene er 9x19 ET29 og 10x19 ET40. Har sett replika i 20" , men det blir ikke det samme som orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, E.H.D skrev:

Det er ikke en Individualfarge, men veldig fin for det. 

De M3/M4 felgene er 9x19 ET29 og 10x19 ET40. Har sett replika i 20" , men det blir ikke det samme som orginalt.

Takk for informasjonen :D Da skal jeg ha disse felgene også på min liste over felger som jeg ønsker :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...