Gå til innhold

Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sveigis skrev:

Nydelig bil du har.

Vet at neste 5 av nyere sort blir sedan :).

De er liksom  så flotte i fronten ,ja alt harmonerer .

Tusen hjertelig takk for det sveigis :D 

Jeg synes at alle 5ere er like fine i både stv og sedan. Et designmessig kunstverk er de :) 

Dersom jeg skulle hatt en E61 engang. Da hadde den vært lik din. Bilen din er helt riktig :) Nydelig rubinsort farge, for å ikke snakke om interiøret i bilen din. Vakkert. :) 

Mange som burde ha lært av deg det å vedlikeholde bilene sine. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dere ang designet, alle 5-serier er rett og slett ren perfeksjonisme :) Jeg sliter sikkelig med å finne en favoritt, derfor er de alle favoritter.

Jeg har muligens sagt det før men det er en veldig pen bil dette her :) Du må bare hive ut flere bilder ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er helt enig med dere ang designet, alle 5-serier er rett og slett ren perfeksjonisme :) Jeg sliter sikkelig med å finne en favoritt, derfor er de alle favoritter.

Jeg har muligens sagt det før men det er en veldig pen bil dette her :) Du må bare hive ut flere bilder ;) 

Tusen takk for det Fredrik 90 :D Jeg har fulgt med på trådene til både deg og Svegis i lang tid nå og må si at dere vet hvordan man skal vedlikeholde biler. De som senere eventuelt kjøper bilene deres er heldige. 

Bilen din er helt rå, ca. 300 hester, R6, imperial blue, masse utstyr. Dette er oppskriften på en riktig F10 i mine ører hvertfall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 minutt siden, sveigis skrev:

En service er aldri feil og bra å se denne perlen får den pleien den fortjener :)

Deilig å få alt unnagjort. Nå er bilen klar for sommeren :) Mangler bare en grundig vask inn og utvendig før jeg får god samvittighet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...