Gå til innhold

Turbo-HF's 1997 BMW E39 523iA Cosmosschwarz (303)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
1 minute ago, Saltkjelen said:

Ser fint ut, men hvorfor gikk du for shadowline listverk og ikke chrome slik resten er? :)

Takker.. Fordi chrom, som jeg vil ha, ikke passet listverket på denne fangeren her, dessverre. Prøvde, men den får ikke plass, og så får jeg se hva som skjer, om de lakkeres blå, eller noe pinstriping i sølv? Måtte ha på listverk og skilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Turbo-HF skrev:

Takker.. Fordi chrom, som jeg vil ha, ikke passet listverket på denne fangeren her, dessverre. Prøvde, men den får ikke plass, og så får jeg se hva som skjer, om de lakkeres blå, eller noe pinstriping i sølv? Måtte ha på listverk og skilt ;)

Jeg var ikke klar over at det var forskjellig innfesting på lister med chrome og uten. Hva var forskjellig? Jeg synes chromen gjør seg, så da ville jeg heller handlet facelift-listverket med chrome-stripe i bunn av listene. Enten lakkert som blank sort (da burde du også lakkere A-, B- og C-stolpene også) eller i bilens farve. Førstnevnte tror jeg hadde hevet "eksklusiviteten" betraktelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Saltkjelen said:

Jeg var ikke klar over at det var forskjellig innfesting på lister med chrome og uten. Hva var forskjellig? Jeg synes chromen gjør seg, så da ville jeg heller handlet facelift-listverket med chrome-stripe i bunn av listene. Enten lakkert som blank sort (da burde du også lakkere A-, B- og C-stolpene også) eller i bilens farve. Førstnevnte tror jeg hadde hevet "eksklusiviteten" betraktelig. 

Heller ikke jeg, før det skulle monteres. Smalere åpning på den varianten uten chrom list på toppen, mens det også var høydeforskjell på list og innfesting, med eller uten pyntelisten. De er blank sorte nå, får se hva det blir til, men jeg liker ikke shadowline, spesielt ikke til blått, så det blir vel en endring ;) For øvrig enkelt å bytte støtfangerforsterkning og konvertere fra H7 til H8 lyspærer. ;) Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift frontfanger kom ikke med shadowline, bare med lakkerte lister :) Derfor det ikke finnes i krom eller i "ren plast" slik som M-fangerne. Disse er lakkerte svart. De du hadde med krom passet ikke fordi de sikkert var fra pre-facelift fanger som har både shadowline og med krom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...