Gå til innhold

Turbo-HF's 1997 BMW E39 523iA Cosmosschwarz (303)


 Share

Anbefalte innlegg

Vet at facelift kun kom med lakkerte lister (med unntak av M-sport/M5), men det forklarer jo helt klart hvorfor "shadowline"-listene da passet. Synes det var mildt sagt merkelig at pre-facelift shadowline listverk skulle passe og ikke listverk med chrome. Når det er sagt, fikk man også facelift med chrome listverk, men da med chromestripen i bunn og lakkerte lister.

Ellers var det et slikt oppsett jeg siktet til med A-, B- og C-stolpedeksler i sort høyglans, HF. Dette tror jeg hadde gjort seg med facelift listverk med chromestripe lakkert i samme sortfarge eller i bilens farge.

BMW_7series_BCpillars.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎04‎.‎02‎.‎2017 at 6:54 PM, Saltkjelen said:

Vet at facelift kun kom med lakkerte lister (med unntak av M-sport/M5), men det forklarer jo helt klart hvorfor "shadowline"-listene da passet. Synes det var mildt sagt merkelig at pre-facelift shadowline listverk skulle passe og ikke listverk med chrome. Når det er sagt, fikk man også facelift med chrome listverk, men da med chromestripen i bunn og lakkerte lister.

Ellers var det et slikt oppsett jeg siktet til med A-, B- og C-stolpedeksler i sort høyglans, HF. Dette tror jeg hadde gjort seg med facelift listverk med chromestripe lakkert i samme sortfarge eller i bilens farge.

BMW_7series_BCpillars.jpg

Kan være jeg får fatt i et annet sett med blå lister, som burde matche? ;) Bestilt rensekit til K&N luftfilteret mitt nå. ;) Har også snart kjørt 10000 km siden april i fjor, med samme olje og filtre, så bytter dette snart, også, pluss fikse opp i resten av småtteriet som gjenstår før EU-kontroll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
34 minutes ago, Gabz said:

Bygge om da :) Er det ikke synd å selge bilen etter å ha brukt så mye penger på omlakkering? Den har jo blitt så fin nå!

Ja, du sier noe, Gabz! Ja, heldigvis så blir det til det, har noe på gang med donorbil, så satser på at jeg bygger om! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tusen takk! :) Det er jo svært hyggelig, og et kompliment å høre! :D Har ikke kommet så langt enda... :) Velger nok å utbedre det som står igjen å fikse og bygge om til manuell, ser det ut som, for jeg er kresen på tilstand og utstyr. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...