Gå til innhold

Turbo-HF's 1997 BMW E39 523iA Cosmosschwarz (303)


 Share

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, mcbanan said:

Ser veldig bra ut! Dette er 18" felger, sant? Du har originalt sportsunderstell?

Ja, tusen takk for det! Originale 18" og standard, Non-M-Sport eller sport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, standard understell? Trenger jo ikkje senk på desse bilane da, ser jo kjempebra ut :) Og standard understellet er jo utruleg behagleg å køyre med. Eg har 17" style 66 liggande som skal på om ei veke, og var bekymra for om eg kom til å trenge senk, men med mindre din bil er unntaket ser det ut som eg kan spare meg for den utgiften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, mcbanan said:

Jøss, standard understell? Trenger jo ikkje senk på desse bilane da, ser jo kjempebra ut :) Og standard understellet er jo utruleg behagleg å køyre med. Eg har 17" style 66 liggande som skal på om ei veke, og var bekymra for om eg kom til å trenge senk, men med mindre din bil er unntaket ser det ut som eg kan spare meg for den utgiften :)

Ja, det er faktisk helt klart.. ;) Style 66 er særdeles pene... :) Sant det, jeg vil ha den høyden bilen har originalt.. En grunn til at aldri M-Sport kommer på denne, blir feil optikk til bilen min. ;) (Y) Ellers har jeg satt inn Superwhite H7 og H8 halogen lyspærer, i tillegg til at det endelig kom på plass hvite Angeleyes parklys. :D <3 

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært en uvant påske, uten bilen, så måtte låne mors vogn, (BM)VW) :P;) Men skal ha alt klart til begynnelsen av mai.. Bytte det ødelagte jekkfestet, ved venstre kanal bak, og få på den "nye", brukte døren på passasjersiden foran, pluss fjerne riper og sår, hist og her... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får visst bilen tilbake rundt helgen! :D Ny passasjerdør foran, nysveiset og byttet ut del av kanal venstre side bak, "overhalt" og nyllakkert hjulbue, for å fjerne rust, og lakke opp sår og riper på nytt.... Ja, dette blir bra! :D

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...