Gå til innhold

Plutselig startvansker BMW 530 xd!


snoppleif
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

På vegne av min far må jeg stille et spørsmål her jeg håper noen kan svar på.

Min far kjørte i dag på jobb, hvor han skulle inn en snartur. Han stoppet bilen, å glemte lysene på. Når han kommer ut igjen 4-5 min etterpå 

så nekter bilen å starte. Det går heller ikke å trykke inn bremsen for å få bilen ut av Park, til for eks Nøytral. Dashbord og alt lyser opp, så det er strøm i massevis, men skjer ingenting

når han trykker på startknappen. Noe ideer til hva dette er fornoe? Billen har gått som en klokke til nå.

Er snakk om en 2006/07 mod 530 xd med Key-less nøkkelsystem.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier det er strøm i massevis, så har dere målt batteriet for å konkludere det? Det kan være lys i instrumentene selv om det er lite strøm.

Det er vel ikke mulig å få den ut av park uten at tenninga er på. Så kan være en feil i tenningslåsen, eller at batteriet er kaputt..?

Ville ha fått sjekka batteriet først hvertfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei :) . Fant du utav problemet? Har akkurat samme problemet med min 530 xd, sjøl er eg på havet på jobb så får ikkje sett på det. Kjerringa brukte bilen og stoppa for å besøke søstra og skulle starte opp igjen men var heilt livløst, lysa fungerer som normalt.  Var det berre å ladde batteriet eller var det en annen feil?

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...