Gå til innhold

MiniMs E60 M5


 Share

Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet for at jeg kan lage en tråd om en E60 M5 :) 

 

Blir nok ikke de aller største prosjektene på denne med det første, men kommer til å følge opp vanlig vedlikehold og sikkert en rådelager jobb ganske snart om jeg får meg tak i sakseløfter. Bedre bilder blir lagt opp senere, men her er et i fra rett etter at jeg hentet bilen. 

 

 

 

Endret av minim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også en kontroll måling av bremseskivene fremme siden de så slitt ut, men de var ca 35mm så de er litt over halvveis slitt til nå. Plugg service og oljeservice var neste opp om ca. 2-3000km så dette er bestilt inn. Vurderer også å bestille inn deler for rådelager jobben, men jeg avventer litt til jeg ser om jeg kjøper inn 2-søyler/sakseløfter først siden jeg ikke har tenkt å ligge på ryggen å gjøre en sånn jobb

 

 

 

 

Har også en jobb forran meg på lyktene. De ser helt ferdige ut, men håper å få dem tilbake i god stand med en rubbing/polering. Fant en fin guide om det på detailers club så får se om den kan fungere på disse også. 

 

Er det noen som har bilde/forklaring av hvordan sigarett tenneren skal være? Den ligger løst nede i det hullet og slike detaljer klarer jeg ikke å la ligge slik som det der.. 

 

Endret av minim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vogn ja :)

Sigarett tenneren skal flippes opp ja når lokket åpnes og gå ned av seg selv ved lukking. Fjæren ødelagt.?

Lyktene dine så utrolig slitt ut ja, fin sjanse til å oppgradere til LCI. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får åpne opp å ta en kikk på det en dag. Tror ikke det kun er fjæren for hele holderen til sigarett tenneren ligger løst og jeg får den ikke inn i noen spor igjen. Men da vet jeg ihvertfall at den skal bevege seg så får jeg demontere litt å se. 

 

Ja den gikk i Bergen og kommer til å gjøre det fremover også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg trengte en bil nummer to var egentlig slik at jeg kunne kjøre fire turer til/fra jobb i mnd, men nå sitter jeg å venter på taxi :D Har ikke hjerte til å la bilen stå ute i fem dager uten at jeg skal se til den.. Nå er det sikkert ei hjemme som ler av meg når bilen fortsatt står i garagen når hun våkner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...