Gå til innhold

danskiii's e21 langtidsprosjekt, karosseri skrotes, selger deler


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært nede i byen hos Lator skiltfabrikk og hentet mine ny-presset, tidsriktige skilt :) Meget fornøyd!

20170113_144040.jpg

Knipset også et par bilder mens jeg trasket forbi bilen :) Har trekk til bilen som skal være på, men har problemer med at vinden akuratt her er så sterk at den blåser det av om natten, så holder på med en litt bedre patent. Vil slippe legge noe direkte oppå. Rev også av prøveskiltene etterpå.

20170113_142801.jpg

20170113_142810.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite innhold for tiden men skjer ganske mye forskjellig fordeom. Har bestent meg for nå skal trådene skilles ettersom jeg ikke helt vet om jeg kan beholde prosjektbilen eller om den skal flyttes. Uansett så blir grønne bønne nok litt mer enn originalt planlagt så ser nå trangen til egen tråd. Kommer med link når den er oppe å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du kjøpe prosjektbilen så legg gjerne et bud på innboksen. Følger med en del nye deler som kan leses om i tråden samt karosseri snurren :)

Bud bør være over 10 000,-

Lagt ut annonse på finn med 15 000 eller bud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, RF91 skrev:

Green bean all the way no altso?

Ja uten jobb så krever desverre prosjektet mer enn jeg kan gi det desverre. Blir den ikke solgt så blir det flyttet til stavanger og lagret i kontainer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg tenkt litt og blir ikke dette solgt i nærmeste fremtid så blir karosseri slevert på høgger og deler solgt ut seperat. Vil heller gi min fulle oppmerksomhet til den grønne da den har et mye bedre utgangspunkt og ikke minst ikke har skade i rammen slik som denne. Synd, men slik blir det. Takker for alle som har fulgt med, og skulle noen trenge noen deler så skrik ut.

 

-Torje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...