Gå til innhold

danskiii's e21 langtidsprosjekt, karosseri skrotes, selger deler


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer som sagt lite for tiden, mer fokusert på å få bilen flyttet, ehllst til en plass med varme :P

Fikk gjort litt mer fjerning av asfaltmatter i gulv i går, men går utrolig treigt når jeg glemte varmepistol..

 

Så lurer jeg på litt input fra folk. Ettersom jeg tenker bygge om til 5x120, hva burde jeg gå for. Har egentlig tenkt meg oppsett fra E36 compact 323, men foreslår folket noe annet? Burde jeg heller bare bygge om nav eller gå for e28 bakstilling og e12 nav forran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
6 minutter siden, RF91 skrev:

E E21-syka litt sånn so Boblemani? Kan ikkje ha kun ein? :P

Hehe er nå slik at denne er kjørbar og så å si rustfri foebøyeblikket. Skal bare på eu, få skilter og så er det tidenes bruksbil :D Til jeg får ny jobb og den skal lettere overhales selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LBH skrev:

Dette ser ikke så gale ut.👍.Hva gjør du med den andre nå da.?

Nei gjør seg bra denne her :)

Den andre står i påvente av ny jobb, slik jeg kan begynne å kaste litt penger på den. Samt et lokale hadde vært greit :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en og to servicepakker i posten over nyåret. Gleder meg allerede til å komme meg tilbake til bergen og få startet på service før jeg får den inn på EU :)

Bilen hogger en del når jeg bare vedlikeholder fart eller renner på gir i nedoverbakke, ikke under pådrag. Samt den gikk neeesten på det røde feltet etter noen oppoverbakker temp messig. Kan være pga gamle væsker, men tar litt ekstra og satser på det blir bra :)

 

122.JPG

123.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra utgangspunkt ditta ;) samme fargekombinasjon som på min ;)  passé på og få på fluid film eller lignende stoffer som trenger inn oppunder om du har planar om og bruke den i vinter ;) samtidig rubbe og polere og få på beskyttelse på lakken. eg hadde ikkje vurdert og brukt e 21 min på vinteren når eg ser ka skade saltet gjør med godbilane:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, paaaali skrev:

bra utgangspunkt ditta ;) samme fargekombinasjon som på min ;)  passé på og få på fluid film eller lignende stoffer som trenger inn oppunder om du har planar om og bruke den i vinter ;) samtidig rubbe og polere og få på beskyttelse på lakken. eg hadde ikkje vurdert og brukt e 21 min på vinteren når eg ser ka skade saltet gjør med godbilane:P

Den skal nok få god beskyttelse oppunder for salt og slikt, men det er mity eneste fremkomstmiddel så litt må den nok desverre brukes :)

Har også gått til innkjlp av swisswax leather care kit forte, slik at sportsrattet og sorte dørtrekkene kan få seg en ordentlig shine før det skal på!

Ingen som vet ang om ratt passer rett over? Ser dem har andre delenr men håpte noen kunne si om det gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...