Gå til innhold

magnetens Z4 Coupé (Til salgs!)


 Share

Anbefalte innlegg

Der hadde du handla ja :D Ser meget bra ut. Rett og slett ekstrautstyrsoriginalteile :P

Har tenkt lenge på den diffusoren selv. Ca snart i 7 år :lol: Men har aldri blitt prioritert. Nå blir det i alle fall ikke vurdert grunnet helt andre prioriteringer som du sikkert vet. Men får jeg spørre hvor mye denne diffusoren kom på? Og lager han i plastikk eller kun karbon?

Råmaterialer til sideskjørtextensions har ligget hjemme på vaskerommet i snart to år.... Kan jeg få låne dine som mal? :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, StigJ skrev:

Der hadde du handla ja :D Ser meget bra ut. Rett og slett ekstrautstyrsoriginalteile :P

Har tenkt lenge på den diffusoren selv. Ca snart i 7 år :lol: Men har aldri blitt prioritert. Nå blir det i alle fall ikke vurdert grunnet helt andre prioriteringer som du sikkert vet. Men får jeg spørre hvor mye denne diffusoren kom på? Og lager han i plastikk eller kun karbon?

Hjertelig takk! Liker tanken på den optimale OEM-rompa :D
Han lager kun i karbonfiber såvidt jeg vet, same tyskeren som lagde spoileren bak  :D
Diffuseren kosta 7.463 NOK levert på døra. Og tok bare 1 år å vente på etter bestilling.

(Originaldelen, som de ikke lager lengre, koster opptil dobbelt så mye når den dukker opp. Jeg har aldri sett den i handel heller, da.)

 

4 timer siden, StigJ skrev:

Råmaterialer til sideskjørtextensions har ligget hjemme på vaskerommet i snart to år.... Kan jeg få låne dine som mal? :P

Haha! Du må gjerne låne mine, men da må du nappe dem av (og på) selv, om det går an :D
Passformen var helt perfekt også, utenom den lille skvettlappen, da :P

 

3 timer siden, papertiger skrev:

Var redd for at det skulle bli seende JDM ut, men de delene var akkurat nok diskré til at det gjorde seg! 

Takker :D Madammen sier hun ikke ser forskjell, det er en god pekepinn på diskré-nivået :P

 

2 timer siden, fxslin skrev:

Jøss, nå skjer det ting:-) Det ble veldig bra dette her! Tøft gjort å kappe i org. deler, jeg hadde stressa litt med det!

Thank you! Ja, måtte bare trippelsjekke alt og gi gass! :D 

 

2 timer siden, andreaskarm skrev:

Det blei helt konge :-)

Takk. Helt enig :D

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, papertiger skrev:

...og med det såg hun vel heller ikke poenget med å bruke penger på noe hun ikke ser forskjell på? :D haha

Helt korrekt! :P

Men det er faktisk litt forskjell, da... ;)

Front 1.JPGFront_2.jpg

 

Sidebak_3.JPGSidebak_4.JPG

 

Sidebak_1.JPGSidebak 2.JPG

 

Skjørt 1.JPGSkjørt_2.jpg

 

Bak 4.JPGBak_3.JPG

 

Bak_1.JPGBak_2.JPG

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, StigJ skrev:

@FreakshowDet får hver og en bestemme selv hva man vil henge på sin egen bil. Liker Magne det så får han jo lov til det synes jeg :)

Var vel en grunn til at jeg lurte på om han laget i plastikk ;)

Ja pengebrønnen gjør skikkelig hugg i økonomien....

haha jeg bare erter stig :*
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Freakshow skrev:

det der ble jævlig bra! :D

Tusenvis av takk :D
 

34 minutter siden, StigJ skrev:

@FreakshowJa pengebrønnen gjør skikkelig hugg i økonomien....

Du får tenke på at du bygger et utrolig pent hjem til Z4en :D
Bilen din skriker ikke etter modifikasjoner heller, utrolig pen som den er. Med det sorte taket! :D

 

20 minutter siden, RF91 skrev:

Flott bil du ha @magneten:) Fulgte litt med på reisebrevet ditt, so då ha eg berre eit spørsmål: E du Norges gladaste mann 24/7? :lol:

Takk skal du ha!
Haha :D Med en så fin bil og en så flott madam, så kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å smile ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...