Gå til innhold

magnetens Z4 Coupé (Til salgs!)


 Share

Anbefalte innlegg

Hermegås :-P

Neida, dette så jo meget så bra ut Magne. Er felgene Zito, 3sdm, Miro, eller noe annet? 8,5 og 9,5 ET35 eller? 225/35 og 265/30?

Nå vet jeg ikke om det er at du har tatt bildet fra lavt hold, men synes de luftekanalene virket litt fremtredende. Du skulle nesten fått til et heldekkende deksel slik at kun traktene viste. Men kan være det ser bedre ut i virkeligheten :)

Ellers må jeg si det har blitt en helt annen bil siden du var å hentet den. Du har jo sikkert løftet verdien med flere titusner.

Hvor handlet du RPIen? Den der har jeg tenkt på i flere år at jeg skulle få meg. Men alltid rent ut i sanden...

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, danskiii skrev:

Næmmen se her, meget bra! Inspirert av en viss rød Z4 kanskje? :P

 

(PS. Skulle du ønske skifte farge noen gang så si ifra ) :P 

Takker, @danskiii!
 

3 timer siden, StigJ skrev:

Hermegås :-P

Haha! Jeg legger ikke akkuratt skjul på felg-inspirasjonen da dere ;) 

 

3 timer siden, StigJ skrev:

Hermegås :-P

Neida, dette så jo meget så bra ut Magne. Er felgene Zito, 3sdm, Miro, eller noe annet? 8,5 og 9,5 ET35 eller? 225/35 og 265/30?

Nå vet jeg ikke om det er at du har tatt bildet fra lavt hold, men synes de luftekanalene virket litt fremtredende. Du skulle nesten fått til et heldekkende deksel slik at kun traktene viste. Men kan være det ser bedre ut i virkeligheten :)

Ellers må jeg si det har blitt en helt annen bil siden du var å hentet den. Du har jo sikkert løftet verdien med flere titusner.

Hvor handlet du RPIen? Den der har jeg tenkt på i flere år at jeg skulle få meg. Men alltid rent ut i sanden...

Takk ;)

Det er Zito.
19x8,5 ET35 225/35 foran og 19x9,5 ET35 255/30 bak :)

Michelin Pilot Super Sport i alle hjørner :D

IMG_7696.jpgIMG_7677.jpg

 

Jeg har jo gått direkte inn for å ta bilde av luftekanalene, da :D
Her er et fra en normal vinkel.

IMG_7672.jpg


Man ser jo at det skjer noe tøft inni der ;) De ser mye bedre ut enn gapet hvertfall!
Tenker det kan bli grisefrekt med røde rør inni der? Hvor kjøpte du dine?

Jeg kjøpte RPI Scoop hos Bimmerzone.com.
Latterlig dyrt for litt blikkmetall, men jeg er blitt ganske glad i den. Synes den gjør mye for utseende :)
På bilen din hadde det jo blitt knæsj med en Performance-blå scoop? ;)

 

46 minutter siden, fxslin skrev:

@magnetentakk for lyd. Hva gjør vi ikke for å dele opplevelser:-)

Enig med @StigJ om du har virkelig fått løftet denne bilen mange hakk! Keep up the good work!

Bare hyggelig det! Hjertelig takk :D

 

40 minutter siden, andreaskarm skrev:

Leppen må på :-)

Haha, du er beinhard! Men jeg er litt enig :P

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på flexirørene som går videre innover? Jeg tok en kjapp en og kjøpte dette kitet og kappet slangen i to. Kastet det bling-greiene som fulgte med: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Kjolesystem--ventilasjon/Slanger/Slanger-ovrig/Slangesett-2000030787/ 

Ble litt kort så skal bytte med noe lengre. Tror røde vipper over på harrysiden :P

 

Godt du ikke gikk for 235/35. Da er faren for at det hadde subbet. Michelin PSS er et breit dekk.

Jeg kjører samme dim bare med ET34. Og jeg måtte til med camberplater og en del negativ camber med 235. Nå har jeg originale topplagre og 225/35. Går akkurat uten subb.

Så ikke hør på @danskiii om spacere :P Det er ikke plass selv om det ser sånn ut på bilder. Hadde ikke skjermen skrådd så mye innover helt fremme hadde det nok kunne gått an å lurt på noen 5mm eller noe. I tillegg hadde det nok vært en fordel å brette inn den lille stållippa helt i fremkant av hjulbuen. Denne kappet spor i mine dekk før platene kom på.

Har også ganske godt oppgnagde innerskjermer kan man si. Har sluttet å gnage nå da :P

 

Tror ikke jeg skal begynne å blande enda en farge inn på min bil. Kjøper jeg meg en slik luftspade så blir den sort eller lakkert i bilen sin farge om rødfargen er alt for ulik Hellrot.

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, StigJ skrev:

Tenker du på flexirørene som går videre innover? Jeg tok en kjapp en og kjøpte dette kitet og kappet slangen i to. Kastet det bling-greiene som fulgte med: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Kjolesystem--ventilasjon/Slanger/Slanger-ovrig/Slangesett-2000030787/ 

Ble litt kort så skal bytte med noe lengre. Tror røde vipper over på harrysiden :P

Takker :) Jeg trenger nok enda litt lengre også.

Røde? Never ever say never ever, som man sa :D
De blir jo ganske usynlige langt inni der, og man må nesten krype for å se det. Farlig å leke med denne her Harry-grensen ;)

 

Dæven, @[space]! Snadder med oransje blinkers på den gitt!
Jeg føler din smerte i gleden over min :D

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, [space] skrev:

Det eneste den manglet var egentlig 3.0Si motoren, selv om 2.2-literen kledde bilen veldig godt.

Satser på at neste bil i garasjen har 343hk, selv om det tar litt tid...

Ahh, kunne ikke vært mer enig. E46 M3 er drømmebil :D Er så glad i CSLen.. Den lyden! Etter Top Gear-episoden på Isle of Man har jeg vært helt innsug-sugen :D Føler jeg er såvidt 1% innafor på lydfronten nå ;)

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaffet meg en ganske ålreit jekk :D


IMG_7706.jpg

 

 

Naboen har fått seg en ganske ålreit splitters ny bil, X5 xDrive40e.

IMG_7711.jpg

 

 

Hva skjer her? ;)

Ene siden.

IMG_7713.jpg

 

Andre siden.

IMG_7714.jpg

 

Hva står bilen på nå? :D

IMG_7721.jpg

 

Bilen fikk seg en dose vei-/betongstøv på kaien i går.
Den gjør seg klar til sin første vask etter detailen as we speak ;)

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg var råklar for superrengjøring!
Min rullende garasje var klar, hjulbøtte, såpebøtte og skyllebøtte. Pluss et brannslukningsapparat dersom bilen skulle bli for HOT! :D

IMG_7723.jpg

 

Men bilen ble gullren bare etter en runde med høytrykkspyling! :P
Så da måtte jeg bare pakke sakene og kjøre inn igjen... You win this time, Pettersen Autospa!
Men jeg måtte gi den et lite boblebad, da :D


Bilen var helt allergisk mot vann.

IMG_7736.jpgIMG_7743.jpgIMG_7758.jpg

 

Kunne ikke dy meg :D
Noen som ser noe skøy under skummet? ;)

IMG_7777.jpg

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...