Gå til innhold

Montering av bilkamera


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett en video på Facebook hvor en stakkarslig kar ble filmet (og tatt) da han ripet opp en BMW utenfor en Elkjøpbutikk, så frister det veldig å montere bilkamera på den nye bilen min. Man vet jo aldri hva man kan bli utsatt for og dette blir vel mer og mer vanlig å ha installert et kamera i bilen. 

Derfor lurte jeg på om det finnes noe firma som spesialiserer seg på dette inkl montering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt konge at han fikk tak i taperen som ripet opp bilen. 

DR750lw, som er brukt her, synes jeg ser veldig stort ut. Jeg liker bedre formfaktoren på DR650, siden det gir mulighet for litt mer diskret montering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kjøpte Blackvue 750lw-2ch og er superfornøyd. Er ikke sp å stor som jeg trodde først og funker som bare det.Har monter selv super enkelt og får meg seg alt og da  mener jeg alt haha.Hvis dere ønsker kan ta noen bilder og visere dere her bare si ifra :-)

Sitér

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
On 28.6.2016 at 18.09, [space] skrev:

Er det sånn at det starter å ta opp ved bevegelse når den står parkert også? Drar det mye strøm tro? Om bilen står på offentlig parkering en hel dag f.eks. 

Ja det stemmer tar opp ved bevegelse. Når bilen  er parkert så går kamera over til parkmode. Da blir det tatt opp bare kunn hvis det skjer noe rundt om i bilen. Kan regulere bevegelsessensor som du vil sånn at den ikke tar med seg minste bevegelse.Men om noen går foran bil eller på siden ikke minst tar på bilen så tar den opp med engang. Nei aldri noe problem med strøm den går som sagt av og på av seg selv og sparer på det. Fins også ekstra batteri som de selger som du kan koble til hvis mann ønsker det istedenfor bilbatteri den kan du lade opp.Og når den først tar opp når du står parkert la si offentlig eller hvor som helst så er video som blir tatt opp 1min omgangen så slår den av seg så på igjen hvis det skjer noe.Den er ikke i rec mode 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...