Gå til innhold

#317 - Bmw E39 520i 2001 - til livet igjen og SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, DanielStance skrev:

Noe sånt blir det vel? :)

rear.jpg

Veldig flott bil forresten :) Er i grunn ikke sånn super fan av touring utgaven av E39, men setter alltid pris på en fin touring :P

Se der ja! :D

Blir vel noe lignende det der bare uten 4x rør og m-sport, og tror jeg liker det. Så når jeg får for mye tid til overs blir det nok hel røde lykter.

Ikke veldig stor fan av E39 touring med mindre det er facelift og det blir holdt litt clean, da kan jeg få litt sansen for dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Carlsius skrev:

Se der ja! :D

Blir vel noe lignende det der bare uten 4x rør og m-sport, og tror jeg liker det. Så når jeg får for mye tid til overs blir det nok hel røde lykter.

Ikke veldig stor fan av E39 touring med mindre det er facelift og det blir holdt litt clean, da kan jeg få litt sansen for dem :) 

Hehe ja, 4x rør på en 520i er nok en smule harry :lol: Jeg støtter i hvertfall planen om helrøde baklykter :) Hvis ikke så ville jeg beholdt oransje ;)

Ganske likt her også, faktisk. Må være facelift :P Liker de godt med M-Sport fangere. Vinge på bakluken er ikke helt feil heller, da gjerne sammen med M-Sport.

l42zf68ptjz6fesufqm0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Kjedelig å ikke finne ut av ting! Hadde jeg ikke hatt så mange jobber på meg skulle jeg gjerne ha prøvd å sett på det men skal høre litt rundt med folk om de kan ta seg av jobben eller eventuelt finne ut av det. 

Jada! Har faktisk kjøpt meg veteran 5-Serie. 1979 Mod 520iA :D Kommer tråd på denne straks, Blir prosjekt bil med hel lakkering, bytte av interiør og total overhalling av motoren :) Det kommer til å ta sin tid prøver å nyte den nå som den går er eu.godkjent 1 år til :D Begynner nok når vinteren kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2016 at 20.11, DanielStance skrev:

Hehe ja, 4x rør på en 520i er nok en smule harry :lol: Jeg støtter i hvertfall planen om helrøde baklykter :) Hvis ikke så ville jeg beholdt oransje ;)

Ganske likt her også, faktisk. Må være facelift :P Liker de godt med M-Sport fangere. Vinge på bakluken er ikke helt feil heller, da gjerne sammen med M-Sport.

l42zf68ptjz6fesufqm0.jpg

Veldig enig, spoileren kan gjøre det pent så lenge det er m-sport på den :)

 

On 9/2/2016 at 0.33, Enes Yakici skrev:

Hmm.... Kjedelig å ikke finne ut av ting! Hadde jeg ikke hatt så mange jobber på meg skulle jeg gjerne ha prøvd å sett på det men skal høre litt rundt med folk om de kan ta seg av jobben eller eventuelt finne ut av det. 

Jada! Har faktisk kjøpt meg veteran 5-Serie. 1979 Mod 520iA :D Kommer tråd på denne straks, Blir prosjekt bil med hel lakkering, bytte av interiør og total overhalling av motoren :) Det kommer til å ta sin tid prøver å nyte den nå som den går er eu.godkjent 1 år til :D Begynner nok når vinteren kommer

Gratulerer Enes, kjempe kult prosjekt. Gleder meg til å få sett dette :D 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.9.2016 at 12.20, Shattered skrev:

Kjøpte de for 3200 kr, kjøpte nye dekk til 4500, så må ha noen kr for de :o 245-40 (eller 45? Husker ikke i farta) - 18. 

Er bare å kline på hvite blinkers foran også, så ser du hvor digg det er og du blir forelska i de hvite :D Selv vil jeg ha facelift bak, men bilen er på stramt budsjett akkurat nå :lol:

de er ikke like orginale! :o langt ifra like stor kant på de! :P
just say´n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Søker hjelp angående setekontaktene:

Problem: Setevarme fungerer ikke på begge framsetene etter bytte av sete.

Jeg byttet som sagt fra standardstoler til sportstoler. Når jeg byttet sete koblet jeg fra en stor kontakt(se bilde #1) og koblet den til det nye sete, Var ikke borti noen fler kontakter, men har i ettertid sett at jeg har en liten kontakt(se bildet #2) som ikke er koblet i noe. Samtidig får jeg ikke setevarmen til å fungere, så regner med det er pga. denne kontakten.

Vet det er mange her inne som har byttet seter og lurer på om noen vet hvor denne skal kobles inn hen, tok en kjapp titt under sete men fant ikke noe sted å koble den til :? 

#1

Skjermbilde.PNG

#2. Denne som ikke er koblet til noe og er sort.

460320_x800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå, RemyNG skrev:

Den kontakten du har avbildet er det som går til varme. Er den ikke koblet til hovedkontakten helt?

Det er den som går til varme ja, det var det jeg ville høre :D

Nei den er ikke koblet til noe som helst. Med hovedkontakt, mener du da den kontakten på første bilde(sort/gul). Der den skal være koblet i et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...