Gå til innhold

e39 540iat


Anbefalte innlegg

Ikkje langt igjen nå nei :P litt synd at eg måtte bytte ut de orginale xenon lyktene mine i halogen lykter..men men :/ 

kan bytte bort 540n i m3n din for noen kilometer ja xD da får eg nok kjenne litt mer på lysten til å skaffe meg kompressor igjen xD 

20160627_200227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Freakshow skrev:

flott vogn! :D ikke mange av disse 540 touringene her på forumet :)
hadde vært jævlig rått med m5 touring da! :D

Takk for det freakshow :) ja m5 touring er drømmen :D men kommer til å bygge presse på 540n først, da går den bedre enn en m5 uansett :P så er planen å hive den pressa på en s62 når/hvis lommeboka tillater det x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på m60 termostat kittet eg kjøpte for litt siden :) Orginalt kjører disse m62 motorene på alt for høy tempratur etter min mening. Drifts temp. ligger nå på 90 grader i stedet for 108-9 så veldig fornøyd med dette kittet så langt :P 

litt modifikasjoner måtte til, da man må bruke samme termostathus som før, er to holdere som holder den orginale termostaten på plass, disse måtte jeg sage av og slipe ned for å få den nye termostaten inn i huset :P

 

20160714_191247.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Trodde jeg hadde kommentert i denne tråden.. :P Er ikke så stor fan av E39 touring, eller sølve biler, men 540 med presse er sikkert rimelig digg det! :D Blir ikke noe manuell før du eventuelt bygger om til M5 motor osv? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, DanielStance skrev:

Trodde jeg hadde kommentert i denne tråden.. :P Er ikke så stor fan av E39 touring, eller sølve biler, men 540 med presse er sikkert rimelig digg det! :D Blir ikke noe manuell før du eventuelt bygger om til M5 motor osv? :P 

nei, blir ikkje noe manuell med det første, blir ikkje noe sladding og herjing med denne bilen heller som den er nå, det har jeg en 3l mercedes til, Bare cruising med 540n, og ser ikkje noe poeng å ha manuell til det, mye bedre å cruise med automat :P men blir det s62 og presse må det jo sladdes med, så da blir det jo manuell :P

var ikkje fan av touring selv, men de fleste av bilene mine ble touring og liker det bare bedre og bedre, liker sleeper effekten, da folk tror det er en vanlig 5 serie familiebil og man bare murer forbi x) 

Hadde tidligere 520 emblem på den, det var utrolig gøy ;D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...