Gå til innhold

Norbakken's F30 320d - Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Sist uke ble altså 1'ern kondemnert, så i påvente av ny bil tenkte jeg å lage en ny tråd om min neste bimmer! Sitter her og gleder meg som en unge til å hente den, så da kan dere få glede dere sammen med meg :-D

Var utrolig godt fornøyd med 1-serien, men denne gangen ville jeg ha noe litt større og automat. Valget falt derfor på en godt holdt og pent brukt F30 med beskjedne 50k på klokka.
Bilen er en 320d ef (EfficientDynamics) med 163hk, BMWs nydelig automatkasse, og sånn passelig med utstyr. Jeg elsker interiøret og den elektriske kroken, og så får jeg heller leve med Navi Business og standard lydanlegg. 
Planene for denne er ikke enorme, men har allerede bestilt litt snacks som kommer på i løpet av sommeren..., den som venter får se ;)

Er bare å kommentere og komme med tips hvis noen føler for det. Her har dere noen bilder:

88_1104833723_zpst0xkpaya.jpg

88_116174518_zpsmt3sjhkv.jpg

88_700545533_zpsgesmhvs8.jpg

88_1516230284_zpsavwlg9iq.jpg

88_252577587_zpsaarrg9iv.jpg

88_790703140_zpso6thelvp.jpg

Endret av norbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, sveigis skrev:

Gratulerer med nydelig bil og ikke minst interiør.

Perfekt bil du har fått deg :).

 

 

1 time siden, Evenol skrev:

Gratulerer så mye, Einar! Denne var skikkelig fin! Nydelig interiør også. :)

 

1 time siden, Gorg skrev:

Grattis med flott f30! 

Veldig kledelig interiør også, følger med her :) 

Takk takk :) Vet det er litt blandede følelser rundt fargen på interiøret, men i en verden der "alle" vil ha sort så passer dette meg utmerket! 

Endret av norbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, StigJ skrev:

Grattis med en meget lekker F30. Nydelig fargekombo. Veier opp for ikke M-Tech ;)

Rett og slett handlet hos Bavaria Bryne? :)

 

 

Takker! Er enig i at M-Tech er veldig tøft på disse, men igjen så synes jeg det er litt mange av dem, og da er det gøy med noe annet..., samtidig som jeg har sansen for det litt elegante preget på Luxury Line 😉

Hehe, rett og slett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig ventetiden over og jeg kunne hente gliset! Møtte opp på Bavaria Bryne i et ufyselig regnvær og ble møtt av hyggelige ansatte med en god kopp kaffe!
Bilen så ut som forventet, om ikke bedre. Pent kjørt av en eldre mann og baksete/bagasjerom ser ubrukt ut! Etter 8 timer bak rattet er det godt å være hjemme igjen samtidig som jeg gladelig erkjenner at dette lover svært godt!!!! :D

13466507_10157137816485268_2944819705115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Feil med tanklokket!

Vasket bilen i går, og mitt i prosessen sluttet "låsen" på tanklokket å fungere. Er jo en trykknapp på innsiden som åpner og lukker, men det virker som at det er en magnet eller noe i lokket som holder det inntil - noen som vet eller har erfaring med lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...