Gå til innhold

Norbakken's F30 320d - Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, KHE skrev:

Hei @norbakken

"Popper" bagasjerommet opp automatisk selv med leppa på?

Har tenkt på å kjøpe samme leppe selv, men har lest litt på nettet at tyngden gjør at luka ikke spretter opp som den skal 

 

 

Hei.

Min erfaring er at det har ikke noe å si om leppa er der eller ikke, den veier "ingenting". 
De gangene luka ikke spretter opp av seg selv så høres det ut som "tørre" pakninger som holder den igjen. Vet ikke, men ville tippe at en silikonert bagasjeromspakning vil slippe uansett (hvis du skjønner hva jeg mener) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, KHE skrev:

Har tenkt på å kjøpe samme leppe selv, men har lest litt på nettet at tyngden gjør at luka ikke spretter opp som den skal 

Mener jeg leste i en eller annen F30-tråd her inne at det var mulig å justere fjærene slik at dette ikke er et problem.

Ellers gjorde det seg veldig med senken @norbakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, awt skrev:

Mener jeg leste i en eller annen F30-tråd her inne at det var mulig å justere fjærene slik at dette ikke er et problem.

Ellers gjorde det seg veldig med senken @norbakken!

Det kan godt hende at det også lar seg gjøre ja, har ikke forsket noe særlig på det.

Takk takk, er fornøyd selv hvert fall ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Snoop Dogg skrev:

Det var ikke du som lå foran/bak meg ved Moss/Rygge idag rundt 15-tiden?

Utrolig pen den bilen din :) (kjørte grå NF-regga F30)

Det var meg det vettu ;) veldig pen bil du har også, dobbel eksos hadde satt prikken over i-en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Et lite spørsmål til gjengen:

de av dere som har festet lepper/skjørt på frontfanger - legger dere mellom noen form for tettemasse eller tape for å dekke evt glipper mellom delene?
Kan hende jeg skal feste en liten leppe under støtfangeren, men den skal skrus fast og jeg vil nødig ha en glippe i skjøten som fylles med møkk... Tips? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

I kveld kom endelig den siste store utvendige endringen på F30'n. Kjøpte en frontleppe i fjor sommer, men har ikke klart å få den på før nå. Utvalget av lepper og styling til standard frontfanger er ikke så stort, men synes denne gir den det lille ekstra. 

Dårlige bilder i mørket, kommer bedre bilder i morgen :) 

 

IMG_0209.JPG

IMG_0210.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Freakshow skrev:

syns leppa gjorde seg! :D

Takker! Er fornøyd, sånn bortsett fra at det er en nyanseforskjell i fargen, men det går seg nok til, må få polert opp bilen ordentlig. Men det er kjekt å ha noe som ikke alle andre F30 har, så kan man forhåpentligvis skille seg litt ut :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Anleggstrafikken i området Jessheim/Gardermoen kan ta seg en bolle! Hvert fall når jeg ikke har mulighet til å svinge langt nok unna store steiner i veibanen... 

Så, er det noen av dere som har gode tips til felgrettere i Oslo omegn? 

 

IMG_0441.JPG

Endret av norbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...