Gå til innhold

SOLGT! - Selger strøkne BMW M3/M4 style 640M Black


quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

Selger strøkne og ca. 7 mnd gamle BMW F80/82 style 640M profesjonellt svartlakkert med Michelin Pilot Alpin PA4 orginal vinterdekk til MF80/F82 samt Porsche 991. Gode vinterdekk som passer til biler med stor motor. Selges for halv pris 20000,-. PM for detaljer

Endret av quandt1960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkdimensjon 255/40/R18 99V original dimensjon til F80/82. Brukt kun en sesong. Bilder følger.

listepris for dekk alene er 15000 (3700/stk)

 

Felgene koster ca. 25-30000 inkl. lakkering, dekk ca 14-15000

Endret av quandt1960
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er meget like 437M, 437M leveres i utgangspunktet bare til F80 (M3) men passer F82 også. Forskjellen mellom de er at 437M har noe spissere kanter på eikene og er mer "japansk" i designet syns jeg. Før jeg kjøpte 640M syntes jeg 437M var finere men etter å ha sett begge i virkeligheten falt jeg for 640M. De er profesjonellt lakkert sort på lakkeringsverksted, jeg vurderte først pulverlakkering men siden dette er smidde felger så var jeg redd for varmebehandling da de kan bli skeiv om de ikke kjøles riktig ned igjen. Resultatet ble meget bra!

 

Se bilder

 

 

 

640M.jpg

640M lakkert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, chrisen skrev:

Er de helt sort? Eller er de sort med lyse felt slik som de orginale sorte?

Vet du impress og om de kan brukes på F30? Hvor bor du og sender du evt mot at kjøper betaler frakt? 

Tror de blir litt for brede for standard F30 dessverre, har ikke prøvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
16 minutter siden, quandt1960 skrev:

VEt ikke hvordan jeg merker de solgt

Rediger første post og skriv SOLGT! På overskriften. Gjerne foran teksten som er der idag, slik at det fortsatt er søkbart for evnt. andre som skal selge samme og kan se pris. :)

F.eks.

SOLGT! - Felger Style 640M Black M3/M4, strøkne

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...