Gå til innhold

Øyvind L.
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti disse feilmeldingene på en E87 118d ifra 2006 noen gang?

Alt startet med at vindusvisker foran plutselig stoppet midt på ruta. Startet å stoppet bilen(lukket døra og låste den og låste opp igjen) og da begynte de å virker igjen i ca 2 minutter før de stoppet igjen og ville ikke starte. Koblet av minus pol på batteriet i 5 min og da jeg koblet på minus igjen så lyser alle varsellamper i instumnetet. INGENTING viker i instrumentet, kan ikke låse den, vinduer bak virker ikke, abs osv virker ikke, kommer ikke inn i bakluka og ikke minst, jeg får ikke kontakt med bilen med Autologic maskin.. Fant ut at den tykke kabelen som går under bilen inn på batterikassa var dårlig. Når jeg tok i den så løsnet den så trodde det var feilen, så fikset men det var det hjalp ikke. Bilen starter og går. Lysene virker. Men ikke noe mer.

Har koblet vekk abs sentral, motorstyring og alle bokser i bagasjerom, men forsatt samme feilen. Har også sjekket at det er spenning på + kablene som kommer opp i motorrommet.. Har sjekket en del sikringer også.

Takker for svar eller tips til feilsøking

 

2016-06-27_07.22.44.jpg2016-06-27_07.00.26.jpg2016-06-27_07.22.39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...