Gå til innhold

E46 320i facelift


ZRZ
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må nå selge min kjære pendlerbil fordi jeg skal flytte. Dette er en 2003 modell 3-serie med den anerkjente, driftsikre og kraftige M54 rekkesekseren, med effekt på hele 170 hester! Denne har bare 119,000 kilometer på seg, garantert!

Det er en sedan i metallic fargen "Safirsort", en BMW farge som fortsatt blir brukt på nye BMWer idag. Den har "Hellbeige" skinninteriør. Det vil si et lyst beige interiør i skinn. Skinnet har holdt seg relativt godt! Det ser bedre ut enn Toyotaen fra 2013 her.

Dette bør være en så problemfri bil som det er mulig i denne aldersklassen, den har hatt 2 eiere, første eier og meg. Selv har jeg bare brukt den som pendlerbil og hatt den på ordinær storservice på 106,000 km hos Bilia, samt oljeskift 8000km senere hos Mekonomen. Egentlig intervall er 25,000km, men dette er ikke anbefalt å følge. Forrige eier har også fulgt servicer til punkt og prikke!


Utstyr som er verdt å nevne:

- Automatiske vindusviskere
- Automatiske kjørelys
- Xenonlys
- Automatisk air condition
- Hellskinn i beige
- Sportsseter foran
- Moderne multifunksjons sportsratt
- Overlegent antispinn/skrens system
- Business CD
- Dekk kjøpt nye til denne sesongen, premium Continental dekk.
- Ekte BBS sommerfelger
++

Av rust så er det relativt lite, men noe forekommer jo på en 13 år gammel bil. Selv mener jeg at det ikke bør koste stort å ta det lille som finnes. Dette er en bil med STORT potensiale for resten av dens lange levetid!

 

Ta kontakt på pm eller sms, ni-tre-fire-fire-åtte-780 hvis du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...