Gå til innhold

Bmw E46 320D! lav & brei


 Share

Anbefalte innlegg

Siden E36'n ble vrak gikk jeg i innkjøp av en 320D 99 mod, en eiers og gått 170 000 ca. Helt greit med utstyr som org xenon osv :)

planen VAR  å få den lav å få på hjul ganske kjapt men den plan gitt rett vest :P første som skjer er dieselpumpa i motor som tar kvelden... så bilen har vel igrunn stått i over en måned nå fordi ingen har hatt verktøy. å nå funnet en med verktøy så er pumpa je ha fått fucka å  YEY!! 

Men plan er :
Coilovers(Lystpå luft neste år men får se)

noen  fete hjul (forslag?)

tone ruter

M3lippe på bagasjeluka

vidre planer finner jeg nok ut etterhvert, første pri er å få møkka til å gå!!....  men om noen har pumpe de VET funker så send PM! :) haster :P 

 

men  litt bilder :)
13833064_10154458359206189_1695260800_o.jpg

13838496_10154458359226189_450095496_o.jpg

13833130_10154458359196189_661042784_o.jpg

 

Og den mest kjente stilen  om dagen! taua mer enn kjørt :P 

13844221_10154458359281189_2003618092_o.jpg

Endret av Khaugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flott utgangspunkt! :) Jeg derimot synes originalfanger er kjempekledelig om bilen ellers er clean og med senk enda bedre. Ellers synes jeg mtech2-fanger er kledelig, selv om det for noen er "oppbrukt" er det fordi det funker veldig veldig bra. M3/M3csl-fanger kan fort bli harry om man ikke fullfører M3-looken all-over. :) Uansett, bytter du framfanger til noe som helst mtech, husk bakfangern også. Ellers synes jeg coilover-forslaget ditt høres bra ut, men kun fjærer fungerer det også om det er på budsjett! 

Fete felger? Tja, synes originalfelger er tøff, mulig jeg er veldig gammeldags og kjedelig her, dukker opp på finn med jevne mellomrom:

maxresdefault.jpg

e1c1in3b4hxohd22sjq1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette her når du får den på veien. 

Hadde en 320D selv før, men med msport og det var en kjempegod bil tatt i betraktning alderen.

Gikk en i Bodø ganske lik din med samme front som var senket og hadde leppe. Var meget tøft!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper den blir bra bare jeg får den  på veien igjen :)  har fått tak i pumpe  på Fyksen lillehammer nå  så dra å hente idag eller mårra! DA burde det jaggu være håp snart :P 
lei av å taue, vært på 4 verksteder så ha blitt litt tauing...

ellers er bilen egt ganske strøken,  eid av ei dame på hamar siden den var ny i 99 og stått i garasje for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke dra i gang en diskusjon om hvite blinkers, men: hiv på hvite! :P

den pumpa er dyr, om det er den samme som gikk på min. Skal finne link til tråden, et øyeblikk :P 

 

Hvis du vil lese litt, dette var en dårlig utstyrt mandagsbil, og jeg angrer ikke på tilbakegang til E39 ;) 

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

prosjekte som aldri har noen ende... 

nå er det over 2 måneder siden jeg kjøpte bilen, 2 måneder på verksted så starta den på fredag! med nyoverhalt dieselpumpe fra Fyksen lillehammer. Bilen gikk og alt var bra, lørdag kom å bilen stoppa IGJEN!!! samma feil igjen og dieselpumpa er defekt! 
så igjen er den TAUA på verksted for å fikses.... 

 

rakk å ta bilde da og har jo  fått brukt bilen 4 ganger siden jeg kjøpte den :P 

13932057_10154500744941189_90142035_o.jpg

Endret av Khaugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Da er bilen på veien  igjen etter 5 måneder!  nå med "ny" motor å fungere knall :)

allerede fått på senkesett og "m3" leppe på bagasjen  men vurdere å bytte ut den med csl look kanskje :) noen  andre forslag ?

thumbnail_IMG_0519.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...