Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Føler meg mobbet av politiet :-(

Kom fra jobb og hadde brått lyst på en brus, noe som er såpass sjelden at jeg unner meg en når jeg først føler for det. Eneste måte å anskaffe denne leskende drikken var fra en brusautomat som heter for Lennart (Den har navnelapp og greier) som står like utenfor sentrum, rett ved hovedveien. Jeg kjører min røde E87 1-serie i retning brusautomaten, stopper og begynner å fomle etter en 20-kroning i havet av mynter jeg har i innerlomma på jakka mi. Mens jeg holder på legger jeg merke til at en Vito i velkjent bekledning sniker seg opp bak meg på hovedveien og stopper ved min side. Jeg titter raskt over og ser en ung dame i passasjersetet, med vinduet nede. Hva vil de meg tro? Vi kan vel kalle en spade for en spade, en rød 1-serie er kanskje ikke det mandigste bilvalget, til tross for at det er en fantastisk liten kjøremaskin. Når jeg tråkker ut, forholdsvis høy og brei skjeggete kar med en hårsveis som på nåværende tidspunkt er som hentet ut av tv-serien Vikings (som absolutt er verdt å se) og stirrer bort på den uniformerte bilen så bryter den kvinnelige betjenten tilsynelatende ut i latter. De ser ikke ut til å ville kommunisere, jeg tar et par steg mot den leskende drikken, titter tilbake, de står der enda "Var det noe?" ... ingen svar.. de sitter der og humrer for seg selv. Jeg putter en 20-kroning og ut kommer en Urge. Må påpeke at vedkommende som fyller på brusautomaten som heter for Lennart skulle hatt seg et kurs i fylling av brusautomater, for nå må jeg trykke på Fanta for å få Urge, før måtte jeg trykke på Coca-cola. Skammelig! Uansett, når jeg har fått min leskende drikke og snur meg tilbake har de begynt å kjøre avgårde, men de ser fortsatt ut til å more seg på min bekostning. Det satte en demper på stemningen, men et par slurker med Urge var et lite plaster på såret. Føler meg rett og slett krenket.

#MegOgså elns :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du bare ledd igjen. Brukt selv ironien din og sagt at det er kanskje vanskelig å få respekt for en mann i feminin bil...men ingen ting er så vanskelig som å få respekt for en kvinne i uniform. Tilbake til kjøkkenbenken 👍 

Sarkastiske kvinnfolk som er høye på seg selv pleier gjerne å få en annen lyd da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Da skulle du bare ledd igjen. Brukt selv ironien din og sagt at det er kanskje vanskelig å få respekt for en mann i feminin bil...men ingen ting er så vanskelig som å få respekt for en kvinne i uniform. Tilbake til kjøkkenbenken 👍 

Sarkastiske kvinnfolk som er høye på seg selv pleier gjerne å få en annen lyd da 😀

Tanken støtter jeg F90 ,problemet er at hadde han tatt den oppskriften som du sier ,hadde det blitt En annen låt

Sagt det da hadde situasjonen blitt:

-Annmeldt for krenkelse av tjenestemann

-Sikkert håndjern og bot .

For det er sånn sånne små herskesjuke politikvinner opererer.:(

Hadde en situasjon her i nabolaget og de mest motbydelige politifolka ,var damene.

De var jo farlige rett og slett.

Ja ,enig som sagt.

Herskesyke kvinner er det verste som finnes i samfunnet .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, asv skrev:

Føler meg mobbet av politiet :-(

Kom fra jobb og hadde brått lyst på en brus, noe som er såpass sjelden at jeg unner meg en når jeg først føler for det. Eneste måte å anskaffe denne leskende drikken var fra en brusautomat som heter for Lennart (Den har navnelapp og greier) som står like utenfor sentrum, rett ved hovedveien. Jeg kjører min røde E87 1-serie i retning brusautomaten, stopper og begynner å fomle etter en 20-kroning i havet av mynter jeg har i innerlomma på jakka mi. Mens jeg holder på legger jeg merke til at en Vito i velkjent bekledning sniker seg opp bak meg på hovedveien og stopper ved min side. Jeg titter raskt over og ser en ung dame i passasjersetet, med vinduet nede. Hva vil de meg tro? Vi kan vel kalle en spade for en spade, en rød 1-serie er kanskje ikke det mandigste bilvalget, til tross for at det er en fantastisk liten kjøremaskin. Når jeg tråkker ut, forholdsvis høy og brei skjeggete kar med en hårsveis som på nåværende tidspunkt er som hentet ut av tv-serien Vikings (som absolutt er verdt å se) og stirrer bort på den uniformerte bilen så bryter den kvinnelige betjenten tilsynelatende ut i latter. De ser ikke ut til å ville kommunisere, jeg tar et par steg mot den leskende drikken, titter tilbake, de står der enda "Var det noe?" ... ingen svar.. de sitter der og humrer for seg selv. Jeg putter en 20-kroning og ut kommer en Urge. Må påpeke at vedkommende som fyller på brusautomaten som heter for Lennart skulle hatt seg et kurs i fylling av brusautomater, for nå må jeg trykke på Fanta for å få Urge, før måtte jeg trykke på Coca-cola. Skammelig! Uansett, når jeg har fått min leskende drikke og snur meg tilbake har de begynt å kjøre avgårde, men de ser fortsatt ut til å more seg på min bekostning. Det satte en demper på stemningen, men et par slurker med Urge var et lite plaster på såret. Føler meg rett og slett krenket.

#MegOgså elns :-(

Har selv en rød liten e87 og går gjennom samme sak på jobben! Visstnok ble det stille da jeg sa at jeg behøver ingen "macho" bil for å bevise min manndomskraft;)  Enig i at 1 serie er en rapp liten kjøremaskin! 

 

Endret av Øyvind.J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke være så alvorlige, trodde det var ganske enkelt å se at det var skrevet med et glimt i øyet 8)

Tar meg ikke nær av hva folk måtte si eller mene, spesielt ikke når det kommer til kjøretøy og vedkommende i andre enden er politibetjent. De er stort sett ubrukelige sjåfører og hadde sikkert ikke skjønt hvorfor jeg liker så godt å kjøre 1-serien. Det er jo snart ulovlig å føle kjøreglede! (Forøvrig er kommentaren om betjentenes kjøreferdigheter basert på mange mange observasjoner i daglig trafikk, utrykning etc)

Jeg er bare glad for at de så ut til å ha det moro fremfor å begynne å plage meg med ettellerannet når jeg var trøtt og lei og ville hjem :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt alvorlig, så har jeg lagt merke til at en del kvinnelige politibetjenter behandler stressende situasjoner dårlig. De blir oppjaget, hever stemmen og lager unødvendig storm i vannglass. Har kun blitt stoppet av kvinnelige politibetjenter et par ganger, og de kan fort oppfattes som litt eplekjekke og frekke.

Den artigste situasjonen jeg hadde med en kvinnelig politibetjent var når jeg kjørte inn på en parkeringsplass midt på natta og la en laaaang 180 graders sladd før jeg så at purken sto der. De stormet ut av bilen og hoppet foran bilen og vinket meg til siden....Jeg gamblet, ga flatt jern og spant snø mot dem mens jeg sladdet videre ut på industriområdet...Jævlig artig å se de desperat stå å veive før de løp tilbake til V70en sin. Dog klarte jeg å kjøre fra dem, og anmeldelsen ble henlagt fordi de ikke så hvem som kjørte :lol:

Møtte forresten en usedvanlig fet E46 Coupe i dag som jeg ikke fikk knipset. Grisefet slede...2004 318CI imolarød, helt original med m-pakke utvendig. Voksen kvinne som kjørte....Det er 5-6 år siden sist jeg så en rød E46 Coupe langs veien - utrolig pene biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2018 at 22.37, Marius2002 skrev:

@macrorain har 330e og kan kanskje fyre inn litt innspill :) Virker som han er strålende fornøyd iallefall!

Ellers leaset en på jobben tidlig i høst en GTE, gikk fra Passat CC. Han er ihvertfall fornøyd og bilen bruker lite drivstoff. Jeg har ikke fått prøvd bilen enda, men prøvesatt den her en høstdag og den virket kurrant. Jeg vet ikke prisforskjellen på GTE og 330e.

@stoltbmwelskerJeg har ikke forsket noe særlig på hvor lurt det er å lease en 330e sammenlignet med andre biler, men er veldig fornøyd med bilen isolert sett :) Hybrid-drivlinjen gjør den hyggelig priset sammenlignet med effekten du får. Effekt og bakhjulstrekk er viktige bokser hos meg, så da var dette et relativt sett enkelt valg siden jeg fra før er glad i BMW :) Du får vel endel info hvis du leser tråden min (link i signaturen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

http://www.tv2.no/broom/9618506/

Å herregud så kjedelig. Noen av gleden med bil er å kunne kjøre selv. 
Hvor skal dette ende?

Skal det kjøre selv skal det gå på skinner eller lignende, jeg NEKTER å sette meg inn i en bil som potensielt kan ende opp med å kræsje uten at jeg kan gjøre noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, asv skrev:

Skal det kjøre selv skal det gå på skinner eller lignende, jeg NEKTER å sette meg inn i en bil som potensielt kan ende opp med å kræsje uten at jeg kan gjøre noe med det. 

tenk deg så gøy hvordan dette kan bli om vinteren med salting og veivforurensing på alt mulig av kameraer og sensorer. Dødsfeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...