Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Dukket opp noe komplikasjoner i dag på vei hjem fra Ålesund. Bilen vst sist på veien i 2010. Byttet plugger og olje på alt men glemte en ting å det fikk ci igjen for på vei hjem.. Men fikk banket på døra til en Bonde borte i veien som sa han kjente en annen fyr som drev med noe Bmw. Så han kjørte oss bort ditt.

Han hadde en s38 prosjekt motor ( og mye mer snadder ) stående så han donerte reim🤙🏻

Kom så tilbake å fikk låne verktøy! Sånn service får man bare på landet 

Heia Bonden sier jeg bare

B9D2F38C-2762-4BBF-86EA-D93CE65C2259.thumb.jpeg.0076456a7318f1362ae5032cff2a85e5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daniel. skrev:

Noen som har erfaring med Huawei P20 Pro? :)

Ja og nei. Jeg har hatt P10 i over et år og har vært fornøyd. Jeg liker svært godt at androiden ikke er som på andre android og så har jeg menyen som på en iPhone og ikke i app-skuff(det ordet lærte jeg av selger). Jeg ville ha P10, da Pro-utgaven var for stor. Den er rask og svært bra kamera. P20 er det samme bare enda bedre. En kollega kjøpte P20 Pro nå for en måned siden og jeg har fått sammenlignet litt. For det første er han særdeles fornøyd og hadde det ikke vært for at jeg skal tilbake til iPhone så hadde jeg kjøpt P20(pro er fortsatt for stor for meg, fysiske mål). Hvorfor skal jeg tilbake til iPhone sier du? Jo, jeg har macbook og appletv. Jeg savner det å bare kaste filer hit og dit. Bluetoothen mellom Mac og P10 har ikke vært suksess. Jeg synes også bilenes infotainment har vært mer kompatibel mot iPhone. Det merket jeg godt i E91en f.eks.. Det funker med android, såklart, men litt halvveis i forhold til iOS. Samme i Rav4en da madammen har iPhone.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marius2002 skrev:

Ja og nei. Jeg har hatt P10 i over et år og har vært fornøyd. Jeg liker svært godt at androiden ikke er som på andre android og så har jeg menyen som på en iPhone og ikke i app-skuff(det ordet lærte jeg av selger). Jeg ville ha P10, da Pro-utgaven var for stor. Den er rask og svært bra kamera. P20 er det samme bare enda bedre. En kollega kjøpte P20 Pro nå for en måned siden og jeg har fått sammenlignet litt. For det første er han særdeles fornøyd og hadde det ikke vært for at jeg skal tilbake til iPhone så hadde jeg kjøpt P20(pro er fortsatt for stor for meg, fysiske mål). Hvorfor skal jeg tilbake til iPhone sier du? Jo, jeg har macbook og appletv. Jeg savner det å bare kaste filer hit og dit. Bluetoothen mellom Mac og P10 har ikke vært suksess. Jeg synes også bilenes infotainment har vært mer kompatibel mot iPhone. Det merket jeg godt i E91en f.eks.. Det funker med android, såklart, men litt halvveis i forhold til iOS. Samme i Rav4en da madammen har iPhone.

Skjønner. Jeg er langt ifra noe Apple fan, og er godt vandt med Android (det inkluderer og mangel på skikkelig kompatibilitet i blant annet bil) :P

Jeg bytter sjeldent mobil og har for øyeblikket Samsung Galaxy S6 (som erstattet en S2), så jeg henger ganske langt etter :P

Ser at P20 Pro er litt større enn S6, men det blir jeg nok fort vant med :)

Virker å være en bra telefon med ganske bra kamera utifra det jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Daniel. Jeg bytter sjeldent jeg óg, men måtte bytte ifjor fordi iPhonen begynte å bli treig og bare til irritasjon. Jeg spurte nå nettopp min kollega på nytt om P20 Pro og da sa han at den var kjempegod, men han savnet standard androidoppsettet fra Samsung, mens jeg kan ikke fordra det. Kameraet er vel det beste på markedet? Og ellers ingenting å utsette på den. P10en min er fortsatt kjapp og kameraet er knallbra :) Anbefales fra mitt ståsted, men ikke skyt meg om du blir misfornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Marius2002 skrev:

@Daniel. Jeg bytter sjeldent jeg óg, men måtte bytte ifjor fordi iPhonen begynte å bli treig og bare til irritasjon. Jeg spurte nå nettopp min kollega på nytt om P20 Pro og da sa han at den var kjempegod, men han savnet standard androidoppsettet fra Samsung, mens jeg kan ikke fordra det. Kameraet er vel det beste på markedet? Og ellers ingenting å utsette på den. P10en min er fortsatt kjapp og kameraet er knallbra :) Anbefales fra mitt ståsted, men ikke skyt meg om du blir misfornøyd! :D

Høres bra ut :)

Er mest for kamera sin del at jeg lurte på akkurat P20 Pro :) Ellers bruker jeg egentlig bare telefonen til FB, Insta, Internett og sånne normale ting så der funker vel det meste som normalt :P

Lurer litt på om jeg skal kjøpe brukt :-k Fant en til en god pris, men den hadde 2 små riper på baksiden. Vet ikke om det går ann å fjerne sånt på mobiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd at bildørene vrir seg? (E39 o.l.)

Bakdøren min har begynt å ta inn halve himmelen når det regner. Alle pakningene er hele, fine og myke. Det drypper (mye) rett ned på kanten av baksetet, så renner det ned i sømmen. 

Ser ut som det kommer inn på midten av toppen til døren. Når jeg dytter på døren/vindu, så flekser det ganske mye i øvre del, mot c-stolpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...