Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, bmwmann24 skrev:

Er det noe å spare på da? gamle stålfelger er jo ikke såå interessant, uansett om de kom med bilen eller ei. Få heller taki et sett med originale e34 alufelger, det leter jeg selv etter også.

IMG_2800.JPG

Har selvfølgelig det på sommeren! :) Slike du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også de originale vinterdekkene (med originale kapsler) ifra bilen var ny. Min bil ble riktig nok solgt ny i Hamburg og har derfor vinterdekk på lik linje med en norsk bil. Dette er stålfelger merket med BMW logo og de må være av veldig høy kvalitet. Nå har de gått i salt med minimalt vedlikehold (vasker jo kun kapslene) i 23 år og de er fortsatt veldig fine. Så derfor synes jeg du skal spare på dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sammenlignet vekta på de "stålfelgene" du har, med noen andre stålfelger? Skulle ikke forundre meg at E34 også har alu-felg som alle tror er stålfelger. E39 har nemlig dette. E39 vinterfelga(kapsler ofc.) forholder seg strøkne år etter år :P 
Enda en grunn til å like BMW, alu-felger i ståldrakt!

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt før, men prøver igjen. Det må da være noen her inne som jobber med bilsalg (eller bare har tilgang til/ interessen for) og har mulighet til å kjøre alternativ beregning på noen biler jeg ser på? (selvsagt mot betaling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, sveigis skrev:

Stålfelgene til Bmw ER kvalitet.:)

De gamle til e28en jeg hadde lå ute fra 2001 til 2012 i all slags vær og var like fine som i 96 da jeg brukte dem.

 

Stålfelgene vi kjørte på E36en rustet helt vilt. Aluminiums"stål"felgene på E39en er strøkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag presterte jeg å punktere for tiende gang på like mange år....Så i morgen er det på med sommerdekk bak på firmabil igjen. Hver gang jeg hører "Jeg har kjørt bil i 25 år og aldri punktert" får jeg lyst å klapse til vedkommende i bakhodet :-P  Tror jeg har tatt kvoten til hele bygda her...          

Det positive dog var at E46en sto ivrig og ventet klar til dyst, så da ble julerånings med M52 og Stevie Wonder på flatt jern med vinduet nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare anbefale lyssystemet Philips Hue for boliger. Junior (13 år) fikk dette systemet i julegave (han hadde selv funnet systemet og ønsket seg det til sitt værelse) og lyseffekten det gir er fantastisk. Systemet er ikke helt billig, men verdt hver krone... :)

http://www2.meethue.com/da-dk/

 

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...