Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Når vi snakker om E34. Jeg parkerte min på utsiden av butikken i stad, da jeg kom ut så hadde en hel og pen E34 Touring parkert ved siden av. Det er ikke så ofte to E34er møtes tilfeldig på parkeringsplass lengere :) Det var mørkt ute så jeg fikk ikke tatt noe bilde :( 

Men det er ikke første gangen jeg har havnet ved siden av andre E34er helt tilfeldig 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok engang takke BMWs xDrive, snøen kom fort og det ble speilglatt. Kø og biler på tvers overalt. Kom meg fram i køen omsider og etterhvert til en bakke hvor alt stod stille og folk måtte rygge ned(samtidig som de skle), det var nyere A6 uten Quattro, Volvo XC90, Passat, i3, Touran og en ASX som var foran meg, ingen klarte bakken, bare stod å spant og skle bakover. Jeg kunne ikke være dårligere, så mens alle bak meg skjønte greiene og snudde ventet jeg til nevnte biler hadde kommet ned, BMWen bare turet avgårde og klatret seg oppover uten større problem enn at bilen fløt litt oppå, men ikke antydning til å sitte fast. 8) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg fint med en sliten E39 jeg. :lol: Men ble både frivillig og ufrivillig sleng på ræven  :P Var flere ganger trafikken gikk i gangfart. Bergensere får jo vanligvis panikk når det kommer snø. Blant annet var det en med E30 cab som kjørte meeeget sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, DanielStance skrev:

Heia Norge og politikerene!

Avgiftsøkning på bensin var "kun" 15 øre. Grunnen til dyr bensin nå er stigende oljepris samtidig som kronen er svak og at US dollar er sterk. Sett opp renta så ordner dette seg. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, E.H.D skrev:

Avgiftsøkning på bensin var "kun" 15 øre. Grunnen til dyr bensin nå er stigende oljepris samtidig som kronen er svak og at US dollar er sterk. Sett opp renta så ordner dette seg. :whistle:

Tenkte mer generelt sett jeg :P Bompenger, drivstoffavgifter osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.12.2016 at 19.24, Fredrik 90 skrev:

Når vi snakker om E34. Jeg parkerte min på utsiden av butikken i stad, da jeg kom ut så hadde en hel og pen E34 Touring parkert ved siden av. Det er ikke så ofte to E34er møtes tilfeldig på parkeringsplass lengere :) Det var mørkt ute så jeg fikk ikke tatt noe bilde :( 

Men det er ikke første gangen jeg har havnet ved siden av andre E34er helt tilfeldig 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

 

Det går vel bare en E34 i Elverum tror jeg, hvert fall kun en jeg ser i ny og ne, det er en sliten 518 bruksbil som sikkert går på dynga i løpet av denne periodens EU 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...