Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Marius2002 skrev:

Var helt kaos her i morgentimene. Biler sto over alt. Heldigvis har min sjef ikke fått på sommerdekk enda, så var heldig å få sitte på med han til jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Var helt kaos her i morgentimene. Biler sto over alt. Heldigvis har min sjef ikke fått på sommerdekk enda, så var heldig å få sitte på med han til jobb. 

Bra du fikk haike :) Dette er det året hvor jeg har ventet lengst med sommerhjul, det har vært av og på med snø siden før helga og idag morrest hadde det fryst på is på veien. Vi får se til helga igjen hvordan værmeldingen er framover. Er meldt ny snørunde på onsdag nå, men varmt og sol til helga. :) 

@Fredrik 90 herlig :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Noen her som har kjenskap til ett firma som heter BB Trade? De holder til på Hjellestad utenfor Bergen

http://www.fanaposten.no/nyheter/mot-familien-bil/lgclct!1286941/

 

Her er en artikkel om dem. Som du forstår er evnen til selvskryt temmelig god :)

Jeg har truffet dem i privat sammenheng noen ganger for 8-10år siden. Mulig det er greit å handle hos de, men jeg tror ikke de er like kjekk hvis det dukker opp noe.

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎24‎.‎04‎.‎2017 at 20.54, FredrikE24 skrev:

Fartet rundt omkring med E39en på sommerdekk uten problemer, man må bare kjøre litt med huet :) 
Har forøvrig ikke hatt vinterdekk på den i mitt eie enda :P E39 er en veldig god vinterbil også :P

Det var ikke forsvarlig å kjøre med sommerdekk i Follo mandag før etter lunsjtider når det hadde begynt å smelte. Også i Akershus syd la det seg mye snø og biler med sommerdekk blokkerte alt av veier her i kommunen. Du tar en unødvendig risiko når du farter avgårde ut i trafikken med sommerdekk slike dager fordi du risikerer å bli en del av problemet og/eller en kjedekollisjon som du ikke nødvendigivs har skylden i selv. Hjelper ikke å "kjøre med hue" med en "god vinterbil" hvis du møter en polsk Mercedes Sprinter sidelengs ned en bakke....Eller som borti veien her mandag morgen - en nyere Land Rover Discovery som sto halvveis i grøfta på feil side av veien og blokkerte ene kjøreretningen i en sving i oppoverbakke....Selv tok jeg ut en feriedag når jeg så ut vinduet på morgenen. Det er ikke vits i å risikere karosseriskader bare for å komme seg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg så mye til snøen i veibanen mange andre steder enn i oppkjørselen hjemme. Kjørte motorsykkel første kilometerne før jeg oppdaget at veiene var saltet ganske kraftig.

På Romerike og Lier-området, var det visst noen problemer dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 316 skrev:

Spådd 20 grader til helga igjen når det er CCN båtslipp i Oslo. Gleder meg VELDIG 👨🏻‍✈️🎉

 

IMG_5043.thumb.JPG.9a8eceba8af1781ff3b4c8a0c4ba58bd.JPG

 

CCN atte det var? 

Knall pen e34! Din? 

2 timer siden, Hawkon88 skrev:

IMG_0371.thumb.JPG.6e87a47bcb56d6eeada3d057bbd8188f.JPG 

 

Her ligger det vel en forklaring ? :lol: 

 

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårslipp ja, ordlistetrøbbel da vettu 😂 Jepp, den er min. Godt vedlikeholdt originaltraver 😀 Blir bare polert til uka og KANSKJE montert nytt ratt før CCN. Har et flott nardiratt liggende som er originalt BMW men er ikke sikker på om jeg vil gjøre noe i det hele tatt med den.

IMG_3324.thumb.JPG.12ce6d3a7d66ccfc62d3a1f141bbc68e.JPG

IMG_5041.thumb.JPG.1f278239f3c1332d554e99c82797bad1.JPG

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...