Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som har peiling på bobiler? Jeg spør for min far.

Han har en 2011/12 Carthago hvor to av rutene må byttes. Han fikk tilbud på 15000,- pr vindu og 10000,- for jobben, altså 40000,- for å bytte to vindu. De forsvarte det med at det måtte spesiallim til og en herdeprosess slik at bilen måtte inn over noen døgn. Vi synes det hørtes veldig dyrt ut, men det kan hende det stemmer? Noen som vet? Eventuelt tips om seriøse plasser som utfører slikt arbeid for å innhente tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20170520_174343.thumb.jpg.5298a037af97bdbba5733a2507436416.jpg

Noen som har erfaring med slike ferdig isolerte ringmur-moduler i garasje? Syns ikke denne overgangen mellom ringmur og plate ser rett ut. Her blir det jo vannansamling og fare for frostsprenging. Isoporen vil også bli slitt bort ganske raskt... Byggefirmaet mener at dette er korrekt utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kjennern skrev:

Kjekt med 1GB nett, men er fortsatt stive priser vel? 

Kan ikke si det egentlig. Betaler drøye 1000 kroner for Internett og TV, med CD betalte jeg 983 kroner for omtrent samme TV men bare 70/30 nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, 316 said:

Kan ikke si det egentlig. Betaler drøye 1000 kroner for Internett og TV, med CD betalte jeg 983 kroner for omtrent samme TV men bare 70/30 nett. 

Det var faktisk ikke så galt. Get tar 899 for 500/500. Og da kommer TV i tillegg.

Vi fikk 250/250 til 349 i sameiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kjennern skrev:

Det var faktisk ikke så galt. Get tar 899 for 500/500. Og da kommer TV i tillegg.

Vi fikk 250/250 til 349 i sameiet. 

Ja, vet det. Valgte først Eidsiva med GET men det var veldig dyrt... Nå har jeg avtalt pris med Altibox så lenge jeg velger å ha dem, det er ålreit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble ikke det.

Jeg har også Altibox, men 40/40 og ingen TV. Har heller ingen andre "tradisjonelle" TV-løsninger. :)

Har ikke behov for raskere linje, og synes TV-pakkene er unødvendig dyre, for ikke å snakke om lisensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...