Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Finner ikke noe på den bilen i vegvesen.no. Men jeg finner ut en annen plass at dette er en 84 320i med godkjent 194 hk. Det står også at bilen er firedørs, så dette er sikkert ett skikkelig lappverk :) 

Send melding til eier og hør 😁 Håper hu vet om det, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Vet du om man får fatt i noe lignende til F30'en? Liker lyktene jeg har nå, men synes at det er litt ruglete ujevn Halo akkurat som på bildet til høyre^

4 serie lyktene kan jo passe F30, eller? 😅

Ifølge denne tråden skal F30 lci LED-hovedlyktene passe pre-lci :) Jeg kan ikke garantere noe :D

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1141545

BMW-3er-Touring-F31-LCI-Facelift-Nacht-Optik-02.thumb.jpg.baf281aa73be2af5b8ae105105f1ba37.jpg44054c78-213f-514f.thumb.jpg.2376834ac5df07ff70e6f30fa8c68178.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Skare1 skrev:

På E39 er det mulig å bytte pærene til "angel-eyesene" på depolyktene ihvertfall. T8 mener jeg pærene heter

I følge info jeg finner på nett, og det eneste som selges til e53 depolykter på ebay er t5. Jeg prøver meg på det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Saucebaoss skrev:

Må si den nye 5 serien er en ekstrem skuffelse. Ser rett og slett ut som en 3 serie. 

 

Hva er det BMW driver med her, Mercedes har jo knust dem på design nå....

Du mener Mercedes har knust BMW når C-Klasse, E-Klasse og S-Klasse er prikk like?

Hahahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Saucebaoss skrev:

Må si den nye 5 serien er en ekstrem skuffelse. Ser rett og slett ut som en 3 serie. 

 

Hva er det BMW driver med her, Mercedes har jo knust dem på design nå....

Hehe, du mener "bolledeig" designet til Mercedes? Hver sin smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og noen venner skal til Trondheim for å besøke noen andre venner som har begynt å studere på NTNU. Jeg vurderer å kjøre E28-en oppover, men jeg vil ikke parkere den hvor som helst. Er det noen fine steder å parkere i Trondheim, uten at det koster skjorta? Gatelangs og lurvete parkeringsplasser er uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, DanielStance skrev:

Så en gammel sølv Yaris med noe personlig skilt på.. Tror det var kallenavnet til kvinnfolket som kjørte den, men.. 9000kr for noe sånt? På en Yaris? :lol:

Skiltet følger jo sånn sett personen, så hun beholder jo skiltet når hun kjøper ny og potensielt finere bil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...