Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

If har andre vilkår for motor og drivverk, det er helt riktig. Jeg ringte dem og hørte om pris på dette. I dag betaler jeg litt over 7000,- med full super, hos If vil bilen da koste 14 000,- med motor og drivverk etter fylte 8 år. Så de tilbyr det, men det koster...

Tror jeg betalte 6-7000,- på e61-en med motor- og drivverk hos If.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, awt skrev:

Tror jeg betalte 6-7000,- på e61-en med motor- og drivverk hos If.

530 er en veldig dyr modell å forsikre hos If, av en eller annen merkelig grunn. En F80 M3 hadde vært billigere for meg å forsikre i If enn 530en. If ligger 4-5000 kr over alle andre selskaper i pris på min bil. Det var derfor jeg bytter selskap da jeg kjøpte 530, hadde 325en i If da de var billigst på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, awt skrev:

Jeg har ogå Codan, og i vilkårene deres står det at den gjelder inntil bilen er åtte år. Egenandelen blir forøvrig øket for hver 50000 kjørte km, etter at man har passert 100000. If har derimot ingen aldersgrense såvidt jeg kan se (vilkår).

Det er Codan sine tidligere (og utdaterte) vilkår fra 2015. I de nye vilkårene er det ingen slik aldersbegrensning, kun kilometerbegrensning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble passert av en Hyundai på E6 i dag med skiltet "D3ntist". Var ikke til å unngå at tankene gikk til @Walkabout

Dog begynte tankene å vandre og kom til å tenke på de personlige skiltene til Cosmo Kramer i Seinfeld. Ifølge vegvesen er det ingen i Norge som har kapret "Assman"

 

 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...