Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, codex skrev:

ikke på finn ihvertfall :P har hatt varsel skrudd på i søk uten og få noen treff på flere måneder

Hmm, ble solgt en svart E61 fra Bergen for noen mnd siden. Mener å huske det var en annen på finn litt etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var facelift :P men det var ikke 09 modeller.. da hadde jeg fått epost varsel :)

Er jo litt vel spesifik og vansklig, men er da lov til det når en dagdrømmer.. Bemerker meg at det er litt rart ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, codex skrev:

Mulig det var facelift :P men det var ikke 09 modeller.. da hadde jeg fått epost varsel :)

Er jo litt vel spesifik og vansklig, men er da lov til det når en dagdrømmer.. Bemerker meg at det er litt rart ihvertfall :)

Åja, ja jeg leste visst ikke hele innlegget ditt :lol:

Husker ikke hvilken årsmod den svarte var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange E60/E61 M5 nei. Det er ikke hver dag jeg sniker på M-bilene på finn.no, men når jeg nå gjorde det så jeg at det var ingen E34 M5 til salgs :o Er det blitt så sjeldent altså? Samme med E36 og E30. Ligger to E36, én er banebil og én er tilsynelatende veldig pen. Og én E30. Men hva har skjedd med E30 M3-prisen? Faktisk oppe i E92 M3-pris, fin og tilsynelatende strøken da.. Jeg henger vel noen år etter, men skal ikke mange årene tilbake før E36 M3 lå fra 150000 og noe opp, E30 M3 lå fra rundt 170000 og noe opp og E34 M5 rundt om 150000 de óg. Den ene M535 E28 som ligger ute så veldig pen da, noe høy km.-stand, det tyder jo bare på at den er brukt bra, men ikke mer enn ca. 8000km i året siden den var ny. Da er det ikke så gale likevel :)

E36 M3 - 221000,-

https://www.finn.no/108955843

E30 M3 - 569000,-

https://www.finn.no/100515051

E28 M535 - 239000,-

https://www.finn.no/82994980

Ja takk til alle:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Synd igrunn. Det er jo nesten en direkte oppfordring til de som har om å ta godt vare på de. Fine biler :)

Jepp. Stort sett kun 520i til salgs nå, en tds eller 535 i ny og ne, men nesten alle trenger mye rustfiks.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, codex skrev:

Jeg bare drømmer om M5 enn så lenge,  men har alikevel bemerket meg at det finnes ikke E6* M5 facelift til salgs i norge.. Altså 09 med den nyere navigasjonen og idrive systemet. Vet at facelift kom før 09, men ikke fullverdig i mine øyne :P heh  

Finner dette noe merkelig da det er mange nyere f10 m5'er til salgs..  Hvorfor dette gapet mellom e6x m5 pre facelift og f10 m5 ? :P 

Det er fordi ingen ønsker Dumbo-speilene som er på 2009-modellene. :D

Har lagt merke til det samme selv. Tror aldri jeg her sett en original e60 M5 LCI til salgs i Norge. e61 finnes kun som LCI, så der er saken litt annerledes, men selv der er det stort sett bare 2007-modeller på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Jepp. Stort sett kun 520i til salgs nå, en tds eller 535 i ny og ne, men nesten alle trenger mye rustfiks.. :(

Veldig lite E34 i Norge nå, ser en og annen som stadig blir rattet rundt. I Tyskland derimot har de tatt bedre vare på disse bilene, der ser man fortsatt E34 i original og hel forfatning langs veiene. 

Har vært i Oslo de siste dagene, jeg er helt rystet over hvilken saltsørpe det er i denne byen. Hadde jeg bodd i Oslo og brukt E34en min så mye som jeg gjør så hadde det ikke vært mye igjen av den etter alle disse årene. De salter her hos oss også, men ikke i de mengdene og så kontinuerlig som de gjør i Oslo. Nå skal det sies at vinterene kan være tørre her i landsdelen min, men det gjør at jeg kan kjøre bilen uten å være redd for at den skal ruste opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Veldig lite E34 i Norge nå, ser en og annen som stadig blir rattet rundt. I Tyskland derimot har de tatt bedre vare på disse bilene, der ser man fortsatt E34 i original og hel forfatning langs veiene. 

Har vært i Oslo de siste dagene, jeg er helt rystet over hvilken saltsørpe det er i denne byen. Hadde jeg bodd i Oslo og brukt E34en min så mye som jeg gjør så hadde det ikke vært mye igjen av den etter alle disse årene. De salter her hos oss også, men ikke i de mengdene og så kontinuerlig som de gjør i Oslo. Nå skal det sies at vinterene kan være tørre her i landsdelen min, men det gjør at jeg kan kjøre bilen uten å være redd for at den skal ruste opp. 

Jepp, pleide en sjelden gang å se en E34 525i på veien her, men den ble nylig solgt utenbys. Eieren solgte den samtidig og på samme sted som jeg solgte 740i min. 525en ble solgt til noen ungdommer, så fare for at den blir vinterbil da.

Når økonomi osv tillater meg å ha en ekstra bil som kosebil så tror jeg kanskje jeg må importere en E34 fra Tyskland eller noe slikt. Kjenner jeg savner de en god del :)

Ja, mye salt og faenskap i Bergen også.. Var tørt og klart vær i noen dager, samtidig som det frøs på om natten, så veiene rundt her var jo helt hvite av salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...