Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, har vært innom dette forumet i endel år etter hvert, men aldri fått fingen ut til å lage en tråd på noen av bilene mine, vurderte om jeg skulle gjøre det nå, men ser på bilder som er tatt av bilen det siste året, har så godt som INGEN gode bilder.. haha Jaja får vell drøye det videre da! Selv om det kansje skjer litt nå ila. ''offseason''. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte begge bilene mine rett etter hverandre i dag. X5n på yokohama geolander ht/s, volvo xc70 på continental conti6? og må si at conti dekken er helt overlegne yoko dekka.

Volvoen pådrag på hard snø, ikke antydning til hjulspinn, bmwn spinner som bare det.

har merket før at jeg har følt at det har vært unormalt glatt, men skjønner nå hvorfor. 

Spørsmålet nå er om man skal satse på nye dekk neste sesong. (Avhenger litt av om Audi e-treon og lanseringsdato på den), eller om man skal slite de ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, flobben skrev:

Kjørte begge bilene mine rett etter hverandre i dag. X5n på yokohama geolander ht/s, volvo xc70 på continental conti6? og må si at conti dekken er helt overlegne yoko dekka.

Volvoen pådrag på hard snø, ikke antydning til hjulspinn, bmwn spinner som bare det.

Er også veldig fornøyd med Continental, både som sommerdekk og vinterdekk. God holdbarhet, sporer lite, støyer lite og trygg på vått føre og snø. Har et sett piggfrie 205/55-16" nå, og føler at jeg har bedre kontroll på underlaget på snø og is i forhold til Goodyear og Yokohama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

I sommer var det 13 grader på sankthans, i dag på lille julaften er det 12 grader... Rart land vi lever i 👍

0AD3B99A-C7BD-4DE8-8CD3-6DD88D2DE4B3.thumb.jpeg.aced3eb2240383391210b92dca8753b7.jpeg

Glad vi ikke har 12 grader her i jula.. Hadde vært rimelig mørkt og trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det bøttet ned dråper og vært oppe i 12 grader siste uken og snøen som var kommer ble borte. Men i går kveld begynte det å snø og nå begynte det å snø igjen, er bare 1 plussgrad, så snøen er våt. Uansett trosset været værvarslingene og så ble det hvit jul likevel, om det ikke er overveldende mye så er det hvitt ihvertfall(bilde tatt i skrivende stund):D

God jul til alle :santa:

IMG_20171224_105612.thumb.jpg.51e2df1e75a2cb06035cb411d3ba79fd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...