Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har ikke hatt tradisjonell TV-løsning på snart syv år, og har ingen planer om å anskaffe det med det første. Dplay og TV2 Sumo koster under 2000,- i året samlet, og vi betaler heller ikke lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Canal Digital, betaler 1030,- i mnd. for TV og internett, alt for dyrt.. 40/60-linje eller noe i den dur, det holder til mitt bruk. Vurderte fiber og vurderer det enda, men altibox har ikke drever helt ærlig markedsføring her når de holdt på. Vi kunne få fiber for 1400,- i startgebyr og resten 999,-, da 300/300 og TV. Selgeren var på døren en fem-seks ganger iløpet av en treukers periode og sa flere ganger at om vi ikke signerte ville vi måtte betale utgravingen fra stasjonen selv og det ville komme på mellom 20 og 30 000. Vi takket nei og når de var ferdig lå det en kveil med rør utenfor, jeg ringte og lurte på hvorfor den lå der og at det var uaktuelt at andre dro sin kabel over min eiendom. Neida, den var til meg om jeg ville ombestemme meg engang i framtiden, så jeg slapp å betale graving. Så konfronterte jeg med det dørselgeren sa og vedkommende i andre enden sa at det aldri hadde vært tema og ikke kunne stemme. Mulig jeg er sær, men liker at de som skal selge meg noe i det minste er ærlig og ikke har en truende atferd. Skal la det gå et par år, har gått to år nå, så mulig jeg ordner fiber snart. Da vurderer jeg kun internett som awt, ser sjeldent på TV og de få programmene får jeg tak i på internett :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Har Canal Digital, betaler 1030,- i mnd. for TV og internett, alt for dyrt.. 40/60-linje eller noe i den dur, det holder til mitt bruk. Vurderte fiber og vurderer det enda, men altibox har ikke drever helt ærlig markedsføring her når de holdt på. Vi kunne få fiber for 1400,- i startgebyr og resten 999,-, da 300/300 og TV. Selgeren var på døren en fem-seks ganger iløpet av en treukers periode og sa flere ganger at om vi ikke signerte ville vi måtte betale utgravingen fra stasjonen selv og det ville komme på mellom 20 og 30 000. Vi takket nei og når de var ferdig lå det en kveil med rør utenfor, jeg ringte og lurte på hvorfor den lå der og at det var uaktuelt at andre dro sin kabel over min eiendom. Neida, den var til meg om jeg ville ombestemme meg engang i framtiden, så jeg slapp å betale graving. Så konfronterte jeg med det dørselgeren sa og vedkommende i andre enden sa at det aldri hadde vært tema og ikke kunne stemme. Mulig jeg er sær, men liker at de som skal selge meg noe i det minste er ærlig og ikke har en truende atferd. Skal la det gå et par år, har gått to år nå, så mulig jeg ordner fiber snart. Da vurderer jeg kun internett som awt, ser sjeldent på TV og de få programmene får jeg tak i på internett :)

 

 

Helt enig,hadde en alarmselger på døren for noen årsiden, slapp han inn som ett lite eksperiment.Begynte å fortelle om hvor mye innbrudd det hadde vært i nabolaget, belærte meg om lås/alarm( jobbet selv i bransjen da) osv. Problemet var bare att kompisen min som jobber i politiet var på besøk, han kunne innbruddstatistikken i hodet(bor i en liten by der du kan telle på en hånd de siste årene hvor mange innbrudd det er) og jeg spurte han om han ikke la merke til firmabilen min som sto på utsiden:)

Forlot noe slukøret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

Ferrari på sommerdekk, kanskje ikke det lureste å lufte på kalde, norske vinterveier? 🤔

Skal tro hva forsikringsselskapet sier om dette..

https://www.tv2.no/broom/9751449/

Dem sier nok regress med stor r. Man totalvraker ikke bil av å kjøre i fartsgrensen her, med sommerdekk eller ei. Dette lukter idioti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, awt skrev:

Tipper Volvo også må tilbake til tegnebrettet. De har jo skrytt hemningsløst av at deres bil er den du har størst sjanse for å overleve en påkjørsel av 👎

På tide at folk får litt bakkekontakt når det gjelder førerløse biler. Teknologien kan være så bra som bare det, men mennesker vil fortsatt være mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...