Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg grøsser... Naboen har satt ungene sine til å vaske bilen. De går løs på tørr bil med shamposvamper fra Biltema i solskinn. De mister svampen i grusen og tar den opp og fortsetter... Godt det er en sølvgrå bil 😂

21F84C45-4D68-43E4-AA29-39E3CEF83D8B.thumb.jpeg.11968dd5ca28bd20c28b74bc0f42a4c2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen guttunge (en av de) skulle være grei og vaske en av bilene for flere år siden mens han ventet på oss som "var så trege". Fant en gammel felgsvamp, som lå i "sanden" utenfor garasjen, og gikk løs på bilen. Uten vann..... Han mente godt da i det minste...

 

Når det er sagt så vil jeg anbefale å ta ned bilde av naboen din sine unger med mindre du eksplisitt har spurt om å publisere det her ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TRF skrev:

Min egen guttunge (en av de) skulle være grei og vaske en av bilene for flere år siden mens han ventet på oss som "var så trege". Fant en gammel felgsvamp, som lå i "sanden" utenfor garasjen, og gikk løs på bilen. Uten vann..... Han mente godt da i det minste...

 

Når det er sagt så vil jeg anbefale å ta ned bilde av naboen din sine unger med mindre du eksplisitt har spurt om å publisere det her ;) 

Unger mener det bare i beste mening selvsagt, men som voksen og over middels nøye så gjør det vondt i sjela...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en amerikaner med V8 og manuell komme kjørende i det fjerne i dag - regnet med at det ville være en Corvette C5/C6. Ble rimelig overrasket når det var en ganske ny Dodge Ram pickup med tyske skilt. Dodge er den eneste av de amerikanske produsentene som tilbyr (6-trinns) manuell i pickupene sine.  Usikker på om den jeg så hadde 5.7l eller 6.4l, men artig var det.

2017-ram-2500_100564059_l.jpg

man.png

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jævlig mye pollen i år, eller er det bare jeg som ikke husker at bilene mine var full av støv hele tiden de forrige årene?

For nå har jeg et ganske synlig lag med pollen på hele bilen til tross for at den ble spylt ren i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ekstra mye pollen nå som det er varmt og tørt så lenge om gangen i pollensesongen. Så tydelig at det var pollen på bilen når jeg skulle tørke etter vask. Vaska i går, men er ganske gul i dag. Blir mindre pollenspredning når det kommer regn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler faktisk at det var værre i fjor, da var det helt enormt mye pollen. Men jeg vil tro det varierer fra år til år og fra sted til sted. Det har jo heller ikke vært en dråpe regn på noen uker nå, så om det var så ille så skulle jo spredningen ha vært veldig merkbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger en bil for en kompis nå. Ringte en mann halv ett på natta for å fortelle meg at den lå høyere priset enn andre biler med samme km stand, fordi han nettopp hadde solgt samme type bil. Han var heller ikke interessert i å prute eller kjøpe bilen på noen som helst måte. Noen som har opplevd det samme? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møter ofte på en håndfull interessante personligheter når du skal selge bil. 

Har ikke opplevd det samme, men hadde nettopp ute min E34 på Finn og fikk forspørsler om:

- Teknisk hjelp med bremser

- En som ville vite alt om bilen uten å ha lappen, oppbevaringssted, eller penger

- Skambud

- En som kjeftet over at det manglet nærbilder av gulvet unnenfra

- Tilbud om å bytte i tidenes mest shabby E28

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no er definitivt oppsamlingsstedet for løkskaller med for mye fritid.

Skulle en gang selge en bil til 6000kr, men en interessent fikk ikke kjøpt den da han måtte vente på feriepenger...

Og når jeg skriver spesifikt i annonsen at folk skal ringe/sms og ikke sende mail via finn er det likevel en som presterer å sende mail der han skriver at han er interessert og spør om jeg kan ringe han...For å ikke snakke om alle som sender sms og mail uten å introdusere seg, men bare skriver "Kan gi halv pris". Folk mangler jo totalt folkeskikk og sosial intelligens. Før brukte jeg Torget i noe grad, men oftere og oftere går ting i søpla da det ikke er verdt å bruke tid og energi på idioter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring etter å ha kjøpt og solgt på finn i 13 år er at 99% av kontakt via mail er svada fra nisser med for mye fritid som renner ut i sanden. Bortkastet tid, og nå ignorerer jeg alt av mail da jeg ikke orker å være støttekontakten til en eller annen bygdetulling...Seriøse folk som faktisk er interessert - de ringer eller sender sms med navn og info.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...