Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Har BMW begynt å spare inn på tykkelsen på dette lille filt stykket også nå 🤔 Eller er dette ett annet merke?

Det er fra annet merke, men har sett samme tykkelse på ny X3. 

Funker bra det filtstykket som sitter der, men aner ikke hvor det er å få kjøpt 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daniel80 skrev:

Noen som har en slik klokke?  Vurderer nesten å kjøpe en bare fordi det er litt morro at den passer i e46 M3èn :P

https://dialedwatchco.com/products/forty-six-black-case

(Fikk ikke lagt inn bilde av klokken her pga gjenntagende feil under opplasting)

Har du vurdert BMWs egne fra BMW Lifestyle-kolleksjonen hvis du først skal ha noe med BMW på? :) Litt mer diskret.

https://www.gsbildeler.no/lifestyle-gaveartikler/klokke_bmw_m_herre_svart_original___3605734

184328.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 11.26, 316 skrev:

Da har jeg bestemt meg for ny bil etter mye om og men, jeg droppet leasing og skrev kontrakt på en Hyundai Ioniq. Skal bli litt spennende å prøve elbil, valgte en passe billig en i første omgang om det ikke er noe for meg 😀

Leide en Ioniq nedi Trondheim nå i sommer, 3 dager.  Den var faktisk ganske bra! Fint interiør og moderne setup på Navi/Stereo og ganske go kjørekomfort.  Man sitter bra og jeg følte ikke at jeg ble sliten i kroppen etter flere timers kjøring. Interiør virker solid og den klassiske knirkinga er jo ikke der lenger. Som på 90 tallet.

Hybrid systemet er bra, jeg brukte ikke mange kroner i bensin. Jeg og dattera mi kjørte sikkert 50-60 mil rundt i Trøndelag og bilen slukte milene ganske greit! 

Hadde ikke trodd at en Hyundai noen gang ville overraske meg, men tidene forandrer seg og gapet mellom denne og premium er ikke så stort lenger.  Var noe annet i f.eks 1998.. Da var ikke Hyundai og BMW på samme planet engang. 

 

Endret av Øyvind.J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte Ioniq og kjørte kun 10 mil ca den dagen, men inntrykket var generelt veldig bra. Bilen er forholdsvis pen, hadde ganske godt og solid interiør og skramlet ikke overhodet. Hadde også lånt en Leaf noen dager før og valget sto egentlig mellom disse to dersom jeg først skulle prøve meg på en elbil. Leafen var mye dyrere, virket billigere innvendig, samtidig synes jeg Ioniq er vesentlig penere, er designet for å være aerodynamisk og man lider derfor ikke spesielt mye av at den har en del mindre batteripakke enn Leafen, da forbruket til Ioniq er mye lavere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det, nå har Tesla Model X folket fått seg skiboks løsning også. Bare pass på at garasjeporten er brei nok 😂😂 Får bare håpe de ikke har bruk for bagasjerommet samtidig, det ser noe utilgjengelig ut 🤣

441D8728-4FAA-4C35-A473-6939348360EB.thumb.png.e5280633f7f0d012181961295b30c874.png

8B373987-F216-4DF8-ADC8-F6E3ECB0C5E2.thumb.png.03eaaba4c322eaac863dff63b6b7b65b.png

Gleder meg til å se reaksjon til statens vegvesen når denne kommer kjørende med en skiboks på tvers bak. 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ser man det, nå har Tesla Model X folket fått seg skiboks løsning også. Bare pass på at garasjeporten er brei nok 😂😂 Får bare håpe de ikke har bruk for bagasjerommet samtidig, det ser noe utilgjengelig ut 🤣

Gleder meg til å se reaksjon til statens vegvesen når denne kommer kjørende med en skiboks på tvers bak. 

Dette har jo vært godkjent og i bruk i snart 2 år.  :)  Er jo ikke noe værre enn sykkelstativ på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...