Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, DanielStance skrev:

Uff, har allerede lyst på ny bil igjen :lol: Skulle ha byttet ut E34en i noe annet :P

 

1 minutt siden, Poppy skrev:

Er det mye gærnt med den 740en? Fiks det værste og lag en god annonse så får du vel fort igjen det du betalte + mer?

og ikke minst en god polering og vask invendig! det hjelper ganske godt ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Poppy skrev:

Er det mye gærnt med den 740en? Fiks det værste og lag en god annonse så får du vel fort igjen det du betalte + mer?

Har en mistanke om at det er en del :P Men har egentlig ikke så lyst å selge den. Det er en sinnsykt digg bil :wub: Men når/om jeg skal selge så kan det godt være jeg får mer enn det jeg betalte :)

Men har liksom lyst på noe nytt igjen, gjerne med manuell. Men kan egentlig ikke ha 2 biler, så da sliter jeg jo :P E34en min har jeg egentlig gått lei av.

2 minutter siden, Freakshow skrev:

og ikke minst en god polering og vask invendig! det hjelper ganske godt ja! :)

Ja! En skikkelig polering/detailing trenger den. Er mye rare riper enkelte steder, spesielt på bakluken. Høyre hjulbue bak har vært reparert (ikke den mest imponerende jobben jeg har sett) og lakkert opp, så der er lakken mer matt enn resten, så det burde vært polert opp igjen også. Innendig så er faktisk bilen veldig pen. Trenger kanskje en runde med støvsuger, men ellers ikke så mye annet.
 

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har drevet med kjøp, fiks og salg av biler uten eu-godkjenning her?

Jeg ser flere kurrante e46 og e39 (og andre merker selvsagt) som koster under 10 000kr med relativt enkle feil (bare litt mange av dem). Det burde vel vært mulig å få igjen 20++ for en eu-godkjent bil med litt rustfiks og ordentlig vask innvendig/utvendig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Julianv skrev:

Fiks rust, poler opp skikkelig, rengjør og selg :) 

Da får du nok igjen det du betalte og litt ekstra. Er vel facelift?
Du skulle heller kjøpt min når den var til salgs, i mye bedre stand :lol: Og billigere ikke minst.

Har jo ikke lyst å selge den :lol: Er facelift og M-Sport :)

Hehe syns Robin sa noe sånt også :P Men den var jo preface, gått lengre og hadde mindre utstyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/30/2016 at 9.42, Julianv skrev:

Fiks rust, poler opp skikkelig, rengjør og selg :) 

Da får du nok igjen det du betalte og litt ekstra. Er vel facelift?
Du skulle heller kjøpt min når den var til salgs, i mye bedre stand :lol: Og billigere ikke minst.

This. Det man kan tjene penger på - do it!

Har flere ganger hatt lyst til å selge bilen min som den er akkurat nå, men vet at jeg ikke kommer til å få igjen prisen jeg ga (tror jeg da), så ser ikke poenget før jeg eventuelt har kjøpt ny bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

This. Det man kan tjene penger på - do it!

Har flere ganger hatt lyst til å selge bilen min som den er akkurat nå, men vet at jeg ikke kommer til å få igjen prisen jeg ga (tror jeg da), så ser ikke poenget før jeg eventuelt har kjøpt ny bil :P

Hvorfor tror dere at jeg vil selge 740en?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Julianv skrev:

Fordi du skrev det :lol:

Har ikke skrevet at jeg vil selge den nå? Har kun sagt at jeg har lyst på ny bil.

Har jo skrevet mer enn en gang at jeg ikke har lyst å selge den :P

Er E34en jeg vil selge :P

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...