Gå til innhold

E39 525tds manuell


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Stille her om dagen gitt, bilen har dessverre stått i 1 mnd nå pga. eksamener og jobbing.

Nærmer seg snart juleferie, så håper på å finne ut hva som feiler bilen. Har bestilt nye foringer til stabstag, så får vi se om det hjelper noe. Trenger litt mer lys i disse mørketider, så har bestilt meg en 100W LED-bar med 4D spot-linser. Tenkte å prøve å gjemme denne bak gitteret i fangeren om jeg får plass. Hvis ikke fester jeg den bare midlertidig forran gitteret. :) 

For å sprite opp tråden litt, her er noen bilder fra jeg byttet pakninger på dieselpumpa, og knirkeforinger bak:

IMG_20160312_211319.jpg

IMG_20160312_211259.jpg

IMG_20160312_190735.jpg

IMG_20151229_212123.jpg

IMG_20151229_212116.jpg

 

Endret av osteper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fortsatt stille her! Stusser fortsatt på hva problemet kan være mtp. at den virker "løs" i styringa/bakenden enda. Har gått over bakstillinga igjen med brekkjern. Finner ingen dårlige foringer (som forventa siden alt er nytt). Så begynner å tro det er tannstanga som får bilen til å virke sånn. Forstillinga er også helt ny, så eneste som gjenstår er egentlig tannstanga. 

Veldig fornøyd med 100W Led-baren jeg monterte, ble svært mye bedre lys nå! Kan legge ut bilder om folk er intr. Fikk ikke plass bak gitteret, så monterte den oppunder fangeren. Ser ikke så ille ut som jeg hadde trodd. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...