Gå til innhold

Nye BBS felger fra Baan Velgen


MBiMMer
 Share

Anbefalte innlegg

Da ser det som det blir kjøp av nye BBS felger til F11`en:)

Ser det er flere her inne som har bestilt fra Baan Velgen, virker som disse er seriøse.

Jeg har fått en pris  på  1800 euro,- eks. mva (inkl. frakt) CI-R 9X20" et25 og 10,5x20" et35.

Dette er vel i grenseland på hva som går på F11, men det bør rigge bra.

(skal vel ikke være noe problem når det er TUV godkjent?)

Litt usikker på fargevalg, men lurerr på å gå for platinum silver siden bilen er helt sort.

Vurderer også CH-R felgene. Flotte felger begge to, men jeg synes CI-R ser litt "freshere" ut.

Virker som prisen er er bra hos Baan Velgen sammenlignet med flere andre nettsider.

noen som vet hva en kan forvente å betale i fortollingsgebyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en bra plan. Synes CI-R er mest moderne og tro også de er lettere enn CH-R.

Ci-R finnes bare i platinum og sort, så da hadde jeg og valgt platinum. 

Hadde også valgt de brede 9" og 10,5" felgene. De som er 8,5" ET32 og 9,5" ET40 er nesten som orginal F10/11 felger og er flatere i profilen. De brede er mer konkave.

Da jeg bestilte senkesett og frontleppe fra Baanvelgen for 3 år siden, betalte jeg mva og gebyr til TNT. Gebyret var bare 100 kr, meget bra. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også platinum sillver best, er litt redd for at de i sort skal forsvinne i de mørke hjulbuene.

Venter tilbakemelding på leveringstid på oppsettet med 9" og 10,5" i platinum silver, de hadde kun satin black på lager.

Oppsettet i 8,5" og 9,5" vil nok komme litt langt innenfor hjulbuen.

Gebyr på 100,- bør være overkommelig:-D

Må vel kanskje vurdere senkesett jeg også nå hvis det blir nye felger.

Men neste oppgradering blir nok mperformance m5 lci grill, synes det gjør seg meget bra på disse bilene. Synd med den stive prisen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig klar til å trykke på bestill, men klarer ikke helt å bestemme med for disse felgene..

Dette blir felgsett nr 2 eg kjøpe i sommar, så jeg ønsker å bli fornøyd denne gangen😀😀

For å forvirre meg enda mer, er det noen som har andre gode forslag?

Bør ikke værer dyrere enn bbs'ene, men ønsker kvalitetsfelger.

Har tidligere kjørt med 343 m felger(kopi), er egentlig veldig glad i disse.

Desverre er kvaliteten dårlig, originale koster en hel haug..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt rust.

Har ikke gjort noe med skivene,  på siste bilde viser navet.Slik det var før jeg begynte.er ikke så lenge til skivene skal skiftes uansett, så får pynte litt på navet da.

Endret av MBiMMer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...