Gå til innhold

Nye BBS felger fra Baan Velgen


MBiMMer
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Da har jeg endelig fått tilbakemelding fra baanvelgen.

Felgene er kommet til dem.

MEN selfølgelig har de klart å levere 8,5" framfelger når jeg skulle ha 9".

Fikk beskjed om at bbs hadde sendt 8,5" pga det var det de anbefalte til f10 f11....

De tilbyr seg å sende med spacere, men det blir ikke aktuelt for min del.

Jeg mener de burde sjekket med kjøper før de bare sender noe.

Så det spør om det er mer igjen av vinterhjula når vinteren kommer.

Endret av MBiMMer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

er det noen som har bestilt noe fra Baanvelgen i senere tid?

etter så mye positiv omtale må jeg si at jeg er litt skuffet.

er gått 3mnd siden jeg bestilte felger, og har fortsatt ikke fått levert felgene.

dette er selvsagt også leverandøravhengig, men jeg får ingen info/oppdatering fra Baanvelgen uten å purre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt ch-r til z3en. Etter 2 mnd så ga jeg opp. Tror det var bbs som hadde leveringsproblemer.. Fikk igjen pengene uten problemer. Bestilte fra performance alloys i England. De hadde på lager og jeg fikk de i løpet av 2 uker. 

Terje 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Fortsatt lite som skjer her.

Har ikke stress med å purre da je fikk tilbakemelding om at Bbs skulle produsere tidlig i januar.

Når er vi kommet igang  med februar og våren nærmer seg.

Spurte etter leveringstid for ca 14dager siden, fortsatt ikke hørt noe.

Vurderer kraftig å avbestille nå, surt å stå uten sommetfleger etter ca 6mnd venting.

Noen som evt har tips til 20" felger i ca samme prisklasse som CI-R?

Endret av MBiMMer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte bbs ch-r 19" i begynnelsen av januar og fikk levert etter 2 uker, jeg var kjempe fornøyd, men var ikke noe spesielle dimensjoner på min forsendelse. Virket som de måtte bestille fra bbs, når jeg kjøpte for tok ca 5 virkedager før de ble sendt. Jeg hadde kontakt med Hendrik der og han fikset og ordnet fælt for meg. Klarte jo og sende feil bestilling. Så fikk endret dimensjoner og slikt uten noe problem. Synd og høre at det har blitt så mye styr for din del. Håper du får felgene snart😁 Er ryddige oppsett du har valgt deg i allefall😉

 

Jeg vet at bbs kan være sære på produksjon og etterspørsel. Men fy søren og mye bra som kommer ut i fra fabrikken der🤤

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CH-R er tidløse og flotte felger det også😀

Jeg har også kontakt med Hendrik, ikke noe å si på servicen bortsett fra mangel på tilbakemelding.

Problemet er vel i hovedsak BBS som ikke får produsert. Får gi det litt mer tid, har jo troen på at de tar seg bra ut på bilen😀 men det forutsetter jo at de faktisk kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg skrinlegge planene pm CI-R felgene.

Fikk beskjed idag om at de kanskje kunne levere til sommeren, men kunne ikke bekrefte noenting. Så de sliter tydeligvis i bbs om dagen..

Så da er det ut på jakt igjen😬

Endret av MBiMMer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, MBiMMer skrev:

Da må jeg skrinlegge planene pm CI-R felgene.

Fikk beskjed idag om at de kanskje kunne levere til sommeren, men kunne ikke bekrefte noenting. Så de sliter tydeligvis i bbs om dagen..

Så da er det ut på jakt igjen😬

Å nei, så kjipt. Merkelig at BBS ikke skal klare å levere innen rimelig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske håpløst at skal ta ett år å produsere noen ganske så "standard" felger.

Håper de (baan velgen)klarer å komme opp med noen gode alternativer.krona har gått ned siden jeg betalt for felgene, så jeg vil evt få mindre penger igjen hvis jeg skulle velge det..

Endret av MBiMMer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det heldivis ut som at Baan velgen kan tilby bedre priser på noen andre felger siden det gikk i vasken med bbs.

De foreslår: HRE FF01 or Vorsteiner VFF102 or VFF103.

personlig liker jeg best vorsteiner felgene av disse tre. Er det noen som har noen erfaring på godt og vond med noen av disse?

gjerne også noen flotte inspirasjonsbiler som kan gjøre valget lettere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...