Gå til innhold

Henrik416
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som jeg har fått inn motoren, og venter på mer deler, så fikk jeg montert på igjen fronten på bilen for å se hvor jeg skal plassere trykkrør, intercooler, oljekjøler, wastegate, screamerpipe osv. må lage meg noen nye motorfester for å få senket ned motoren litt for å få igjen panseret. fikk litt ekstra motivasjon av å se at det begynner å ligne på en bil igjen :D  

litt div bilder jeg fant igjen på tlf'n :) 

IMG_0156.JPG

IMG_0157.JPG

IMG_0158.JPG

IMG_0159.JPG

IMG_0160.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

begynner å bli en stund siden sist nå, men idag har jeg fått lakkert felony form skjærmene, imens jeg venter på mer deler. glemte jo selvfølgelig å ta bilde etter klarlakken var på, men er da bedre med litt bilder underveis enn ingen. 

nå de neste dagene er det ett lass med deler som kommer, så ser frem til å få klart det meste utvending på bilen som felger, camberstag, topplager, spoiler osv osv :D

IMG_0201.JPG

IMG_0204.JPG

IMG_0203.JPG

16668009_1112475768877960_1102538416_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vært litt stille enstund nå, men nå har jeg fått cambertopplager og felgkanter samt skruer, osv. samtidig som jeg har drevet med en del småtteri på bilen ellers. mangler enda å få camberstag bak, så da måtte jeg jo selvfølgelig få satt sammen felgene for å se hvordan det blir :D så her er litt div bilder av felgene osv;) 

IMG_0483.JPG

IMG_0482.JPG

IMG_0481.JPG

IMG_0485.JPG

IMG_0487.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gabz skrev:

Blir perfekt dette :D 

håper på å få den rimlig grei værtfall :D ny clutch/trykkplate og svinghjul er bestilt, samt camberstag bak er bestilt, så ikke lenge før den er på bakken igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

påtide med en update igjen:)  da har jeg fått nytt balangsert svinghjul, trykkplate og 6 pungts sinter clutchlamell. så girkasse osv kan settes inn igjenn. Har også fått tak i K-sport camberstag bak :D  har også fått div ting ellers som gassspjell, nuke fuelrail, 1260cc dyser, og litt div AN slanger og fittings. venter fremdeles på Aeromotive bensintrykkregulatoren, ECU master datasprut, stewart vannpumpe, 65 graders termostat :)  

har fått laget festebraketter til intercooleren samt begynnt å lage trykkrør. bagasjerommet er også bygget litt om for å få plass til fuelcell, pumper, catchtank og dv filtre, samt batteriet har blitt flyttet bak :) 

har glemt å ta mye bilder, men det kommer da ting blir ferdig ;) så slenger med noen bilder ifra jeg fikk bilen ned på bakken igjen, er høy bak på bildene men det skal justeres ned igjen :)

IMG_0590.JPG

IMG_0587.JPG

IMG_0583.JPG

IMG_0576.JPG

IMG_0600.JPG

IMG_0601.JPG

IMG_0604 (1).JPG

IMG_0603.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vel drøyt med camber bak for min del.. Men hadde vært perfekt om du fikk det noen lunde likt sånn som framme. Ellers tøft prosjekt og farge ikke minst!

Endret av Sndvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sndvik skrev:

Litt vel drøyt med camber bak for min del.. Men hadde vært perfekt om du fikk det noen lunde likt sånn som framme. Ellers tøft prosjekt og farge ikke minst!

haha takk for det!:) ja er mange som synes det er stygt med så mye camber, men jeg bygger bilen slik jeg vil ha den og betaler for detta sjøl, såå da får alle andre synes hva de synes, jeg bryr meg ikke :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, RF91 skrev:

Denna ha eg klokketru på! Blir nok jævla bra :) Som nevnt over her so va camberen bak litt drøy, men da e jo din bil :) Spørst om du ikkje blir lei av å kjøpa bakdekk når sommaren kjem :D

haha tusen takk! :) håper den blir helt grei værtfall. ja veit det er mye camber, men hovedpoenget med dette prosjektet er for å se hvor brutal jeg greier å bygge en E36 :D er også litt fasinert av biler som for eks, K1ll1onair sin gamle frs osv:) har dekk sponsor ifrafør så dekk er ikke no problem ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sndvik skrev:

OT men hvordan får den vanlige mannen i gata dekksponsor? 🤔

har seg sånn at jeg også kjører motocross på et ganske så "høyt" nivå, så har sponsorer der ifra, samtidig som fattern har kjørt mye rallycross så har no sponsrer der også :) og i tillegg kjenner jeg de som driver værkstedet veldig godt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...