Gå til innhold

Henrik416
 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Henrik416 skrev:

har seg sånn at jeg også kjører motocross på et ganske så "høyt" nivå, så har sponsorer der ifra, samtidig som fattern har kjørt mye rallycross så har no sponsrer der også :) og i tillegg kjenner jeg de som driver værkstedet veldig godt :)

 

 

Ja daså. Slettes ikke dumt med sponsor, ordnet deg godt du då på dekkfronten.

Endret av Sndvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, påtide med en liten update igjen, fikk inn noen deler her omdagen: Racevannpumpe og termostat ifra PPF og Tial 44mm wastegate og aeromotive trykkregulator ifra Realstreet. har fått montert på dette, men venter fremdeles på datasprut, bensinpumper/filter/fuelcell samt en hau med AN fittings og slanger. har også kjøpt alu radiator med EL-vifte for å bli kvitt den orginale viskose dritten. har også fått satt inn igjen girkassa og montert sammen igjen mesteparten av eksosanlegg/downpipe/screamerpipe. får mye mer deler etter påska så håper på å få bilen kjøreklar rimlig fort, skal værtfall være klar til Gatebil på Våler i mai :D har også bestilt ny frontfanger, leppe, kanalskjørt osv så skal få lakkert dette så burde bilen se nogenlunde ut utvendig værtfall :D slenger med litt bilder jeg fant igjen her:)

 

IMG_0670.JPG

IMG_0669.JPG

IMG_0641.JPG

IMG_0627.JPG

IMG_0626.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sndvik skrev:

Har ikke vurdert org speil og å fjerne gulsoten på lyktene? Har trua på det ville kledd denne...

jepp, kommer på org speil :) har flere sett med lykter med og uten gulfilm osv, men liker hvordan det ser ut med gulfilmen på og samtidig som jeg får kommentarer på hvor fælt folk syns det er, så da blir det værendes på enn så lenge :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Henrik416 skrev:

jepp, kommer på org speil :) har flere sett med lykter med og uten gulfilm osv, men liker hvordan det ser ut med gulfilmen på og samtidig som jeg får kommentarer på hvor fælt folk syns det er, så da blir det værendes på enn så lenge :)

 

Ja, viktigeste er at eier blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk satt på no dekk på felgene, samt satt på studs og hjulmuttere, så måtte bare få slippet den ned på bakken igjen for å se hvordan det ble :) dekkene som sitter på er, 225/35-17 på 11" fremfelg, og 245/35-17 på 12" bakfelg, så ble greit med strekk på de :) Btw hjulmuttrene er kun midlertidig, skal kjøpe i annen farge;) 

eller så venter jeg jo da på deler, men de er på tur, så regner med å få de neste uke :)

IMG_0706.JPG

IMG_0707.JPG

IMG_0709.JPG

IMG_0711.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

lenge siden sist oppdatering her nå, men har da skjedd en god del med bilen :)

alt av understell er justert og montert, eksos har jeg lagen, screamerpipe, lakkert kanalskjørt, frontfanger osv osv.

fuelcell, pumper, filtre, bensinslanger er lagt opp og ferdig. trykkrør er laget, datasprut er koblet opp og har laget base map til den. lufta clutch og bremser. eneste som er igjen er å få rubba og polert bilen (skal lakkeres til vinteren) også har jeg trøbbel med sentral lås og no startsperre som jeg må fikse. har ikke så mange bilder, men her er da noen værtfall :) kommer mer og detalierte bilder ettervært :D 

IMG_0851.PNG

IMG_0921.JPG

IMG_0923.JPG

IMG_0810.JPG

IMG_0864.PNG

IMG_0922.JPG

IMG_0811.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har vært dålig med oppdateringer her inne, men har skjedd ting med bilen fordi. Fikk start på M50 turbo motoren, mangler og få mappet og finjustert den, men ellers funka det. så har jeg byttet motor til den orginale pga EU kontroll som snart skal tas, og jeg ville prøve å få brukt bilen litt i sommer også for å se hvordan hjul/felg/senk settupet fungerer. 

Fikk tatt med meg bilen til gatebil på rudskogen også, og turen gikk faktisk uten noe problemer. dette er også bilen jeg bruker som værdagsbil nå også.

her er noen bilder fra sånn den står for øyeblikket :) 

IMG_3248.JPG.df9c7757d568c7f9ba43e55bf31b1317.JPG

19943058_1410542895667941_1093272617690740929_o.jpg

19648045_1950196841785902_398222231_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...