Gå til innhold

e36 grompact 3.2 selges, z3m understell, kw v3 coilovers, ypperlig trackdaybil


 Share

Anbefalte innlegg

har brått "luksusproblem" at jeg har "for mange" motorer å velge i (til e30 prosjekt) så velger å se om jeg får solgt unna litt da er begrenset hva man får gjort :P


så velger å legge ut bilen jeg brukte på e30meet i år, mest da den fungerte så gadd ikke stresse med å få delene over i en e30.

 

er da en e36 316i compact som har fått montert understell fra z3m med yellowstuff klosser, (samme brems som e36 m3, og det passer over på e30 med minimal modd) og kw w3 coilovers (godkjent i vognkort) og en s50b32 motor med 5 trinns kasse (s50b30 kasse) er da 188mm lamelldiff fra z3m på den, disse bakstillingene tåler en del, er "210" aksler på de og passer meget lett inn i e30 f.eks, (bytte til e30 traversforinger)

motor er ikke godkjent i vognkort, org 316i men understell er godkjent, så er mulig å sette i org motor for eu,

av rust så er den grei, men begynner bli gammel så noe er det, skal få tatt noen bilder.

meget grei bil til trackdaykjøring ligger bra på veien og går godt, på langstrekkene dro jeg ifra andre e36 med s50b32 (denne har blitt benket til 319hk så motor er frisk)

skilt er på, men eu gikk ut nå i juli, 

står i halvbur og en org sportsstol på passasjerside, og bøttestol på førerside.

er da 5trinns kasse så turtall er noe høyt til vanlig kjøring men ypperlig til banekjøring,
men var en tur på flisa her (3t er vei,) forbruket lå da på 0,88l på mila så går relativt billig :)

står på oppgradert svinghjul og clutch, (enkeltmasse såvidt jeg vet)

bilder kommer, må få tatt de først bare,

står i m3 instrument, 

mer info kommer,

ikke papirer på motor men er kanskje mulig å oppdrive fra tidligere eiere men ingen garantier for det, 140-150,000km har den gått ca.

prisklasse er 70k +/-, tar imot bud, mye gode deler for ombygg evnt bruke som den er :)

blir med nye bremseklosser framme da brukte opp de som står på under e30meet (tror det er bluestuff jeg har liggende, må sjekke)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...