Gå til innhold

danskiii's E39 525tdsa touring


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Gabz skrev:

Kan bli bra det!

Takk for bildet, klarte ikke finne en E39 med slike på :D Tror faktisk jeg venter på noe annet skal komme frem pga det bildet, har sett felger passe disse bilene bedre :) så greit ut men ble så usikker nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RemyNG skrev:

Dæven sånne felger har jeg sikla lenge på 😁😁 flott bil forresten :) 

TAkk :)

 

Men må jo nesten nevne dette bildet er lånt fra Google, dem står ikke i garagen jeg ikke har :P Driver derimot å dealer med en ang ett sett i 19" og sorte lister, som jeg håper på en grei pakke pris. For såvidt replica hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RemyNG skrev:

Selv om det er replika så er de fine :P så bare satse på på og få de I boks da?. 

Må få meg en god pakkepris først å fremst, så er det få logistikken til å gå i boks med frakt og opphenting ;) men vi ser nå fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det visst Alpina Dynamics alikevell :P 19" i 8,5" og 9,5". innpress rundt 20 så burde vel passe greit. Med på dealen fikk jeg også komplett sett med sorte lister, samt fikk tak i nesten komplett sett med shadowline til ruter innvendig og utvendig for litt vekslepenger. Går en stund før jeg får hjul og lister da de blir plassert i stavanger og jeg ikke skal nedover helt med det første. må også få tak i 2 stk dekk i 19" da det er 5 felger men bare 2 med dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2016 at 15.33, osteper skrev:

Fin bil, bra med flere E39'er på forumet. :)

Fargenavnet ditt er: Aspensilber metallic (339).

Takk for hjelp :)

 

 

Noen som vet om jeg må\bør godkjenne ombygg til manuell kasse, eller er det bare å kjøre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å fundere på frontlyktene på bilen. Er prosjektor på hovedlys og syns ikke det lyser noe særdeles bra med halogen pærer i det hele tatt, samt AE lyser EKSTREMT dårlig.. Burde jeg gå etter bedre pærer til AE og hovedlys, eller bare skifte til originale pre-face hovedlykter? i så fall med hvilken farge på blink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...