Gå til innhold

Min e92 335i tilsalgs :)


OhYeah
 Share

Anbefalte innlegg

Derfor jeg er så heldig å låne faderns Samsung 😂 anbefaler å anskaffe MHD. Det er den beste programvaren til disse. Helt konge app og flasher. Jeg har fått meg egen tlf til kun det, men den var gammel 😂

Åja hmmm tror ikke min IC er så stor, hva slags str har du? Jeg har 7" HD IC fra VRSF.

@Frode D hvor kjøpte du den leppa egentlig? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt og sett mye bra om MHD, så jeg har sett litt på nett angående billige android padder. Tror jeg skal kjøpe meg en av billigste type for å ha til MHD.

Jeg har pheonix racing sin store intercooler. F08ED7A4-256F-4316-BF39-9208D1BCEDCE.thumb.jpeg.b4cfe63f36a823512b0dc4a41c5137fd.jpeg

BBE627CA-AFF2-4FC3-9238-EF7C0825E362.thumb.jpeg.c0da9ef5b28660bf4fd895261df61d7f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Designer skrev:

Anbefales! 

Åja større enn min så skjønner passform problemet. Vel om den ikke blir aktuell å ha på lenger, si ifra. Intressert si 🙈

Var og kjøpte meg billigste paden de hadde på elkjøp i dag. En 7toms lenovo pad til den vanvittige sum av 599,-😎 Problemet nå er att jeg ikke får kontakt mellom bilen og paden. Hva er det du bruker av kabler/overganger?

Jeg har prøvd med dcan kabelen som følgte med ESS tuningen som er på bilen og en annen som en kompis har. For å få de kablene i paden, så kjøpte jeg ett USB skjøtestykke og koblet mellom micro usb ledningen og dcan kabelen. Jeg mistenker det er usb skjøtestykket som ødlegger. Har du en direkte overgang fra usb til micro eller hvordan er det du får koblet paden til bilen?

Dcan kabelen vet jeg fungerer siden jeg koblet på en pc og tok en prøvetur med den for å lese av turbotrykk og diverse. Det jeg oppdaget på dagens prøvetur var att bilen plutselig går som normalt igjen. Nå drar den hardt og fint hele veien fra 2 til 7k rpm. Så nå forstår jeg ingenting. Eneste jeg vet sikkert er att wastegate ventilene mine skrangler noe voldsomt😅

Har en aldri så liten plan om å få på igjen leppen, men det er ikke prioritert akkurat nå. Skal si i fra om det blir forandringer i planene mine😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, OhYeah skrev:

Hmmm, spørs om jeg skal kjøpe meg en skikkelig overgang fra usb til micro og prøve med det før jeg kjøper ny dcan kabel😊

Ja tenker det er det første du bør prøve. :) 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå i helgen fikk jeg endelig kontakt mellom bil og pad, så jeg kunne få lage en log og bytte map. Det viste seg att bilen plutselig har begynt og gå farli magert ved fullt pådrag fra lavt turtal og opp til 4700-4800. Etter det så ordnet blandingen seg, så det forklarer nok den tydlige effekt forskjellen jeg kjente. Jeg byttet ut ESS tunen med mhd stage2+, og plutselig så var alt som det skulle igjen. Det var så gøy å endelig få kjøre bilen igjen att det blir vanskelig og vinterparkere den😅 

Planen nå er å få sendt avgårde reserve diffen jeg har til ombygging med quaife innmat, og se om jeg finner meg noen nye felger i løpet av vinteren😁 har sett endel på forgestar f14 og fått pris på noen helt nye 19x10 et28 og 19x9 et30, men har ikke bestemt meg helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, OhYeah skrev:

Nå i helgen fikk jeg endelig kontakt mellom bil og pad, så jeg kunne få lage en log og bytte map. Det viste seg att bilen plutselig har begynt og gå farli magert ved fullt pådrag fra lavt turtal og opp til 4700-4800. Etter det så ordnet blandingen seg, så det forklarer nok den tydlige effekt forskjellen jeg kjente. Jeg byttet ut ESS tunen med mhd stage2+, og plutselig så var alt som det skulle igjen. Det var så gøy å endelig få kjøre bilen igjen att det blir vanskelig og vinterparkere den😅 

Planen nå er å få sendt avgårde reserve diffen jeg har til ombygging med quaife innmat, og se om jeg finner meg noen nye felger i løpet av vinteren😁 har sett endel på forgestar f14 og fått pris på noen helt nye 19x10 et28 og 19x9 et30, men har ikke bestemt meg helt enda.

MHD er tingen! Hehe ja slet selv, men du å du det blir godt å få den ut igjen til våren :D 

Hva er prisen du fikk på f14? 😮 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Designer skrev:

MHD er tingen! Hehe ja slet selv, men du å du det blir godt å få den ut igjen til våren :D 

Hva er prisen du fikk på f14? 😮 

Ja, den appen fungerte veldi bra! Var bare drit kjedelig å sitte inne i bilen i 35min på første flashing😅 Er ikke noe lettere og parkere når bilen ikke har fungert sjikkelig de siste månene og har stått alt for mye i ro.

Fikk pris med ett firma som er leverandør for forgestar på 2030USD uten moms levert til min nærmeste flyplass. De skal da ha 50% i forskudd som en garanti før de starter produksjon av felgene.

1 time siden, bmwgreg90 skrev:

Eg har felger til deg som passer fint om du har eller skal ha store bremser @OhYeah

Work wheels L1 3 delte 

19" 9.5j et30 og 10.5j et35 

Landsail 235/35 og 255/30 dekk. 

Alt nytt i juli

IMG_20181025_023858_242.jpg

IMG_20180928_004823_517.jpg

Slike felger har aldri vært min helt favoritt, men hvor mye er det du vil ha for de? Så har jeg nå tilbudet i allefall om jeg skulle ombestemme meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja 23k ish med mva da, ikke så gæli det for F14 🤔

Ja nei, når man legger inn noe helt nytt tar det litt tid første gangen, men er vel knapt 2min på de neste flashene om man sku endre noe. La du inn hardcut? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns ikke prisen var så gale. Litt usikker på valg av farge, men tror det kommer til å bli noe lignende det jeg har nå. Den fargen er jeg egentlig veldi fornøyd med.

Er kun første gangen som er så lenge ja. I ettertid så vil det ta alt mellom 2 og 20min alt etter hva som blir endret på. Hardcut, hva er det?🙄 Fikk egentlig ikke tid til so mye annet enn å legge inn ny map. Prøventuren etterpå tok litt mere tid enn planlagt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OhYeah skrev:

Ja, jeg syns ikke prisen var så gale. Litt usikker på valg av farge, men tror det kommer til å bli noe lignende det jeg har nå. Den fargen er jeg egentlig veldi fornøyd med.

Er kun første gangen som er så lenge ja. I ettertid så vil det ta alt mellom 2 og 20min alt etter hva som blir endret på. Hardcut, hva er det?🙄 Fikk egentlig ikke tid til so mye annet enn å legge inn ny map. Prøventuren etterpå tok litt mere tid enn planlagt😅

Hardcut er at den ikke har en myk turtallssperre men en hard en. Dette utgjør at hvis du ruser bilen så får du smelling og med et kvassere oppsett antagelig flammer.

Men om det er så bra for motor er jeg ikke sikker på 🙈 Men utrolig gøy en gang i blant uansett. 😅

Søk det opp på Youtube. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 16.45, OhYeah skrev:

😅slike felger har aldri vært min helt favoritt, men hvor mye er det du vil ha for de? Så har jeg nå tilbudet i allefall om jeg skulle ombestemme meg

Betalte 30k med senterkopper i juli+moms og frakt

25.000kr, så di koster litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...