Anbefalte innlegg

Derfor jeg er så heldig å låne faderns Samsung 😂 anbefaler å anskaffe MHD. Det er den beste programvaren til disse. Helt konge app og flasher. Jeg har fått meg egen tlf til kun det, men den var gammel 😂

Åja hmmm tror ikke min IC er så stor, hva slags str har du? Jeg har 7" HD IC fra VRSF.

@Frode D hvor kjøpte du den leppa egentlig? 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt og sett mye bra om MHD, så jeg har sett litt på nett angående billige android padder. Tror jeg skal kjøpe meg en av billigste type for å ha til MHD.

Jeg har pheonix racing sin store intercooler. F08ED7A4-256F-4316-BF39-9208D1BCEDCE.thumb.jpeg.b4cfe63f36a823512b0dc4a41c5137fd.jpeg

BBE627CA-AFF2-4FC3-9238-EF7C0825E362.thumb.jpeg.c0da9ef5b28660bf4fd895261df61d7f.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefales! 

Åja større enn min så skjønner passform problemet. Vel om den ikke blir aktuell å ha på lenger, si ifra. Intressert si 🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Designer skrev:

Anbefales! 

Åja større enn min så skjønner passform problemet. Vel om den ikke blir aktuell å ha på lenger, si ifra. Intressert si 🙈

Var og kjøpte meg billigste paden de hadde på elkjøp i dag. En 7toms lenovo pad til den vanvittige sum av 599,-😎 Problemet nå er att jeg ikke får kontakt mellom bilen og paden. Hva er det du bruker av kabler/overganger?

Jeg har prøvd med dcan kabelen som følgte med ESS tuningen som er på bilen og en annen som en kompis har. For å få de kablene i paden, så kjøpte jeg ett USB skjøtestykke og koblet mellom micro usb ledningen og dcan kabelen. Jeg mistenker det er usb skjøtestykket som ødlegger. Har du en direkte overgang fra usb til micro eller hvordan er det du får koblet paden til bilen?

Dcan kabelen vet jeg fungerer siden jeg koblet på en pc og tok en prøvetur med den for å lese av turbotrykk og diverse. Det jeg oppdaget på dagens prøvetur var att bilen plutselig går som normalt igjen. Nå drar den hardt og fint hele veien fra 2 til 7k rpm. Så nå forstår jeg ingenting. Eneste jeg vet sikkert er att wastegate ventilene mine skrangler noe voldsomt😅

Har en aldri så liten plan om å få på igjen leppen, men det er ikke prioritert akkurat nå. Skal si i fra om det blir forandringer i planene mine😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, spørs om jeg skal kjøpe meg en skikkelig overgang fra usb til micro og prøve med det før jeg kjøper ny dcan kabel😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, OhYeah skrev:

Hmmm, spørs om jeg skal kjøpe meg en skikkelig overgang fra usb til micro og prøve med det før jeg kjøper ny dcan kabel😊

Ja tenker det er det første du bør prøve. :) 👍🏼

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive