Gå til innhold

Hvilken forsikring har dere?


klovnious
 Share

Anbefalte innlegg

Har planlagt å kjøpe meg en flott BMW en dag i nærmeste framtid, men syns forsikringen min er litt dyr på enkelte BMW'er... 

Så jeg lurer litt hva folk her inne har og betaler?

Jeg har gjensidige og må betale nesten 10k om jeg skal ha en 330i (E46), og rundt 8k om jeg skal ha 325i (E46).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på alder, område, bonus osv osv, mange faktorer som spiller inn... 4500 ish for min E39 525tds, betalte vel samme for E82 123d.. bare 8000km, men ble vel rett over 5k med 16kkm. Full kasko m\leiebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange faktorer som spiller en rolle som danskiii skriver.

Betaler selv ca 4000,- for min e46 320 med full kasko hos Gjensidige. 70% bonus. Aldri vært min feil de gangene jeg har kollidert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 23 år neste måned, og har 60% hos gjensidige. Mulig prisen er litt høyere siden jeg ikke har fylt år enda?

Men har sjekket litt hos de andre forsikringselskapene jeg vet om nå, to av dem vil at jeg skal ringe til dem får å så svar, og det andre skal ha 15k+ :P

Kanskje Gjensidige ikke er så gale likevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder og bosted på den som forsikrer bilen spiller inn også ja.

38 år. Sandnes, Rogaland. Parkering i carporter

Z4en: 5630,- 75% mer enn 5 år. 8000 km. Full kasko m/leiebil

F30en: 6014,- 70% på 5. året. 12k km. Full kasko m/leiebil

 

IF. Har prøvd flere forskjellige men havnet alltid tilbake til IF :)

Styrer unna disse små selskapene selv om de er rimeligere. Etter kjappe søk så er det mye tull med dem om noe skulle skje.

Fleste bryr seg vel kun om prisen. Det er når uhellet skjer man virkelig ser hvilket selskap som er bra og ikke. 

Har brukt forsikring to ganger. Da har det vært innbrudd. Tatt det på forsikringen og alt har vært i skjønneste orden via IF. Fått fikset bilen raskt og ingen egenandel. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...