Gå til innhold

M50b20 til M52b28


Asfaltmaler
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om det er noen deler som passer over ifra m50b20 motor til m52b28. skal bygge om og ny motoren (m52b28) mangler svinghjul, reimhjul som står på veiva, dynamo og strammere. lurer på om noe av det jeg har på M50b20 motoren passer over? 
 

Og noen som vet om det er mye arbeid å montere et innsug ifra m50b25/m52b25? 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig lurer jeg på om noen her har bestilt toppakning/slipesett ifra ebay tidliger og har noe erfaring med dette, hadde kjøpt inn ett til m50b25 da selger mente motoren var m50b25 men viste seg å være b28 så må kjøpe nytt. dette koster 4700kr her i norge uten bolter. men på ebay får man sett inkl bolter for 1900kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, de passer nok heilt sikkert over med m50b20, er berre å prøve de.

de me svinghjul så er vell 2.8 svinghjul litt større, tåler meir nm og slikt, så du bør få tak i de, men passer jo med b20 og.. eller montere frå m50b25 ellerno..

de me slipesett så ville eg nok kjøpt frå gs, koed osv.. kjipt vist du ska spare et par lapper på ebay å de lekker etter 1 uke.

søk rundtom på bimmers, er 1000 mann så har spørt om de samme før deg her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar so3nd, har fått litt svar rundtom. dynamo og reimhjul +++ passer visst alt overens fra sekser til sekser. og det med svinghjulet går visst også bra. bedre enn bra faktisk, da originalt på 2.8 er dobbelmasse, mens det ifra m50b20 er singel masse. så lettere blir det.

 

Skal nok handle slipesett på meca vil jeg tro da jeg har rabatt der, koster 4700kr for slipesett og 600kr for bolter før rabatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...