Gå til innhold

BMW F10 520D Alpinakvit 2011mod kommer med Rohana 20" og M-Performance


VHaugen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt meg ein BMW F10 520D Alpinakvit 2011mod med Manuell gir, så eg har plana om å få mine egne personlige touches på, sikkert ganske vanlig å gjør dissa tinga men eg vil i alle fall ha det på min for at eg skal ver endå meir fornøgd med bilen, mangler liksom eit par små detaljer :)

Har utstyr som:

Stor Navi Proffesionell

El takluke,

El Hengarfeste 

Bluetooth Streaming

M-sport eksteriør og skinninteriør

Shadowline eksteriør og svart tak.

 

Planer:

- Rense og Smøre skinnstolane med Swiss

- Flikke i nokon steinsprutar/lakke opp igjen sideskjørta. (kanskje kvite refleksar bak)

- Renovere 19" M-sport felgane, alle 4 er kantkjørte av førre eigar.

- GS 21" ConCours felgar i grå farge

- LED i grøfter 

- Svarte nyrer/side blinkera

- M-sport spoiler

- 3 stegs Polering for å få vekk nåkre små orange prikker i lakken på dører/fanger - Done

- Chipe den til 223hk i følge BSR Tuning.

- H&R Fjører etter vinteren.

Det er no ein begynnelse før vinteren setter   

Har nokon god/dårlige erfaringar med GS 21" ane?  Nåken pointer/tips for å få bilen til å skille seg litt ut blant dei alle 5-seriane, det er jo begynt å bli ein ganske vanlig bil no etter 5-6år med F10, menne, her eg bur i Førde er det heldigvis ikkje mange kvite F10'ar så går :)
Snapchat-518520462259771642.jpgSnapchat-1314516993966879009.jpgSnapchat-2468937147676473763.jpgSnapchat-6812069183959144975.jpg

Endret av VHaugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo er meget godt fornøgd so langt ja og sverga fortsatt litt til manuell, men kjørt 8trinns automaten til F10'n og utrulig god å kjøre då oge :) Gleder meg til å få litt pakker i posten snart ;) Grill og felgar i første omgang ;) Er ikkje dinna Iron-X'n ganske kraftig, skadelig for klarlakk, nesten som sitrus rens liksom? :) Men takk for tipset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med flott bil! :)
og som E.H.D sier, så er ikke Iron-X skadelig for klarlakk :) det er bare en metalpartikel fjerner som fjerner flyvestøv som gjerne kommer fra bremser eller piggdekk :)

så kjøp deg en flaske Iron-x eller korrosol så blir du ganske garantert kvitt prikkene :)

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.8.2016 at 18.17, E.H.D skrev:

Vil ikke se Iron-X er skadelig, men det er ikke noe du bruker ved hver vask. Bruker det ett par ganger i året før polering/voksing. 

Ja selvfølgelig, dumt spørsmål av meg, men einaste plassen eg fant å kjøpe ditta der Iron-X så var det 5liters dunk til 1350kr :P va voldsomt da :P Men prikkane MÅ no vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.8.2016 at 19.53, Mistermister skrev:

Har hatt to sett 21" fra GS. Samtlige felger har sprukket. Aldri finn på å kjøpe disse felgene.

Åååh e da så gale also? :( fysj då, ser da lige nåken brukte Hartge 20" ute på finn.no til 20k då :P gode erfaringa med dei då kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.8.2016 at 21.23, Freakshow skrev:

gratulerer med flott bil! :)
og som E.H.D sier, så er ikke Iron-X skadelig for klarlakk :) det er bare en metalpartikel fjerner som fjerner flyvestøv som gjerne kommer fra bremser eller piggdekk :)

så kjøp deg en flaske Iron-x eller korrosol så blir du ganske garantert kvitt prikkene :)

Jo takker for det, er meget fornøgd med både manuell giret og draget i den og fargen, einaste e no alle dissa forbaska innsekta enn ser med ein gong :P heh Men den har no blitt jevnlig vaska for hand :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, VHaugen skrev:

Ja selvfølgelig, dumt spørsmål av meg, men einaste plassen eg fant å kjøpe ditta der Iron-X så var det 5liters dunk til 1350kr :P va voldsomt da :P Men prikkane MÅ no vekk :P

Trenger ikke mer enn en liter, holder til flere biler. 

Her tilsvarende produkter som iron-X hos Bilnerden. 

http://bilnerden.no/vask/avfetting/metallpartikkelfjernere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, VHaugen skrev:

Åååh e da så gale also? :( fysj då, ser da lige nåken brukte Hartge 20" ute på finn.no til 20k då :P gode erfaringa med dei då kanskje? :P

De er (veldig) kjent for samme problem de også dessverre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...