Gå til innhold

BMW F10 520D Alpinakvit 2011mod kommer med Rohana 20" og M-Performance


VHaugen
 Share

Anbefalte innlegg

On 18.1.2017 at 18.22, E.H.D skrev:

Hvilket innpress har du på 20x11 felgene, har samme dim selv med ET46 og 295/30/20 uten subbing. :-)

E.H.D, har du prøvd fleire dekk merker? Vurdere Vredestein Ultrac Vorti eller  Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 til desse da, Michelin va svin dyre i denne dimmen.

Eg har Rohana
RC7 20x10 5x120 25ET Matte Graphite
RC7 20x11 5x120 28ET Matte Graphite

Endret av VHaugen
glømte eit spørsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.1.2017 at 17.19, bmwgreg90 skrev:

Litt camber?

Får vel ikkje justert det med orginalt understell da, men skal hive på Hartge Senkefjører som er 30/30mm, sia to av mine fjører var knekt i nederste spiralen på fjøra ve EU, men M-sport er da orginalt senka 25mm da vel så blir ikkje rare senkinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, VHaugen skrev:

Får vel ikkje justert det med orginalt understell da, men skal hive på Hartge Senkefjører som er 30/30mm, sia to av mine fjører var knekt i nederste spiralen på fjøra ve EU, men M-sport er da orginalt senka 25mm da vel så blir ikkje rare senkinga.

Kan justere camber på orginale stag vel? Kunne justere 2.5-2.8grader på e92, kan og justere på e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, VHaugen skrev:

Får vel ikkje justert det med orginalt understell da, men skal hive på Hartge Senkefjører som er 30/30mm, sia to av mine fjører var knekt i nederste spiralen på fjøra ve EU, men M-sport er da orginalt senka 25mm da vel så blir ikkje rare senkinga.

M-sport senket bare 10mm så vidt jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎18‎.‎01‎.‎2017 at 16.40, VHaugen skrev:

Jo Takk for det, no er det berre dekkvalg igjen då :P  Litt skeptisk på subbing, sia 20x11" da stikker dei utafor hjulbue ca 0,5cm, men den er fortsatt høg då på M-sport understell. tar imot Forslag? :) 

Finnes det ikke 20"x9,5" da? Så slipper du subbing, men det ser like grom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rohana finnes vel bare i 9", 10", 11" i 20". Har selv hatt 3 sett med rohana, og det er felger som tåler en en del. Har kjørt i høler jeg ikke har sett i regnvær, der jeg trodde felgen var knust, men det ikke ble en skramme.

Hankook ventus s1 er smale for dimensjonen, og er meget gode dekk både på tørt og vått føre.

Endret av Mickl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mickl skrev:

Rohana finnes vel bare i 9", 10", 11" i 20". Har selv hatt 3 sett med rohana, og det er felger som tåler en en del. Har kjørt i høler jeg ikke har sett i regnvær, der jeg trodde felgen var knust, men det ikke ble en skramme.

Hankook ventus s1 er smale for dimensjonen, og er meget gode dekk både på tørt og vått føre.

Så du ville anbefalt Hankook? Er i ferd med å bestille no snart, Tenkte å gå for 255/30/20 framme og 295/25/20 bak, er det ei grei dimmensjon?  :) Ja du er godt fornøgd med Rohana ja? :) Ja nei eg har 20x10" framme og 20x11", etter eg såg da på ein anna F10 som gjekk i Bergen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Evopower skrev:

Enig med det Mickl sier. Ville gått for Hankook :) 

Ja kjem på ca 9 lappa med sett framme og bak med Hankook :P Men du vil ikkje tru da ser litt rart ut med 30 profil framme og 25 bak? :) Ser vel gjerne ikkje so stor forskjell :P Har ikkje hatt så store dekk/felger før :P

 

Endret av VHaugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...