Gå til innhold

sAlnes`s E39 528i manuell sedan// Til salgs.


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, andreaskarm skrev:

Så du var i sirevåg du også. Kjørte ikke dere litt tidlig?

Åja kult! Nei vi var til etter premieutdelingen. :) Måtte jo se om jeg lå an til å få noe pokal :P Ble ingenting så får prøve igjen neste år :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, salnes34 skrev:

Åja kult! Nei vi var til etter premieutdelingen. :) Måtte jo se om jeg lå an til å få noe pokal :P Ble ingenting så får prøve igjen neste år :P

 

hehe.. Samme her.. Så jeg kom på 3 plass i min klasse så det var ikke så gale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Byttet olje og filter på automatkassen i dag. Var ikke byttet siden den var ny så på høy tid. Vil ikke si girene ble noe mykere og den ble ikke særlig mykere å sette i gir. Mulig kassen begynner å bli sliten. Men jeg har hvertfall på samvittigheten at jeg har skiftet :) 

IMG_5001.JPG

IMG_5002.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 calipere i hus :) Ikke at man trenger så store bremser for å stoppe en 528, men skivene fyller felgen litt mer og da har jeg bremser til fremtidig motor oppgradering :) Disse skal blåses,overhales og lakkeres i en diskré farge. Må bare vente på lønn så jeg kan får handlet noen skiver og klosser :) 

IMG_5004.JPG

IMG_5005.JPG

IMG_5006.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott sak dette her :) må si interiøret ditt er strøkent med tanke på alderen til bilen. La merke til skinntrekk på sidene av midtkonsollen. Er dette noe individual greier? 528ia begynner å bli skjeldent i seg selv, og da med manuell i tillegg, blir den riktig så bra etterhvert! Disse bilene lar seg jo bygges om ganske enkelt.

Hva er planene med bilen? Skal du ha denne i flere år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

53 minutter siden, Evopower skrev:

Flott sak dette her :) må si interiøret ditt er strøkent med tanke på alderen til bilen. La merke til skinntrekk på sidene av midtkonsollen. Er dette noe individual greier? 528ia begynner å bli skjeldent i seg selv, og da med manuell i tillegg, blir den riktig så bra etterhvert! Disse bilene lar seg jo bygges om ganske enkelt.

Hva er planene med bilen? Skal du ha denne i flere år? 

Tusen takk for hyggelig kommentar :) 

Interiøret begynner å komme seg, litt stell gjør underverker. Midtkonsollen kommer fra en m5. Men individual og kom med masse interiørdeler i skinn som ikke kom på standard bilene. Kommer faktisk nedre b stolpe deksel i skinn i posten snart, det og fra en m5 :) 

Planene blir å lagre den til vinteren hvertfall. Så får jeg se hva pengene strekker til. har litt lyst på v8 eller m3 motor men om det ikke lar seg gjøre med det første så har jeg hvertfall lyst å bygge om til manuell på motoren som står i. Rette ut litt bulker i lakken etter hvert og få på noe ny lakk. Er en del grove riper rundt om.

Så egentlig bare ta den frem på våren og kose meg med den. Dra på lengre turer osv. :) Er jo helt fantastiske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, DanielStance skrev:

Det var jo ikke så mye da :P

Nei var helt greit. Har jo på store felger med spacere og ettermontert en del utstyr. Og den vekten virket ikke å være helt nøyaktig. Jeg ble 10kg tyngre enn jeg er og reservehjulet veide 40kg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, salnes34 skrev:

Nei var helt greit. Har jo på store felger med spacere og ettermontert en del utstyr. Og den vekten virket ikke å være helt nøyaktig. Jeg ble 10kg tyngre enn jeg er og reservehjulet veide 40kg :) 

Jepp, og er jo litt vekt i en autolatkasse også :) Håper den viser feil haha :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...